Hond zat in haar vuile blauwe waterbak in een stukje schaduw op een snikhete dag

Een hond genaamd Bea werd vastgeketend gevonden in een achtertuin in Californië. Ze leefde een ellendig bestaan, maar dankzij een vrouw genaamd Breana met Fresno Human Society stond haar leven op het punt ten goede te veranderen. Het ketenen van honden is illegaal in de staat en Breana wist dat ze iets moest doen om haar te helpen.

Breana ontdekte Bea voor het eerst zittend in een kleine, vuile waterbak, proberend af te koelen in de zinderende hitte. Breana ging naar buiten en kocht een kinderbadje, eten en een nieuwe halsband voor haar. Na verloop van tijd bleef Breana Bea bezoeken, bracht haar meer voorraden en praatte met haar eigenaren over de juiste zorg voor dieren. Het afstaan van een huisdier is altijd een laatste redmiddel, maar in het geval van Bea werd duidelijk dat haar eigenaren niet de zorg konden bieden die ze nodig had.

Na verschillende bezoeken waren Breana en haar eigenaren het erover eens dat het overgeven van Bea het beste voor haar zou zijn. De mooie hond werd naar een asiel gebracht, waar ze begrijpelijkerwijs angstig was. Ze had alleen haar vorige huis gekend en was nu in een compleet nieuwe omgeving. Een reddingsorganisatie genaamd Rocket Dog greep echter in en hielp Bea haar eeuwige thuis te vinden.

Bea’s nieuwe familie voelde onmiddellijk een diepe gehechtheid aan haar en wist dat ze haar een beter leven en een liefdevol thuis wilden geven. In het begin was Bea ongerust over haar nieuwe omgeving, maar ze raakte snel gewend aan haar nieuwe familie. Ze vormde een sterke band met haar nieuwe mama en papa.

Bea’s nieuwe familie wilde gelukkige herinneringen voor haar creëren, dus namen ze haar mee op een leuke dag op het strand. Bea hield absoluut van de ervaring en haar familie was dolgelukkig om haar zo gelukkig te zien. Bedankt aan Fresno Humane Society, Breana en Rocket Dog voor het instappen en het geven van dit lieve meisje een beter leven.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!