Hond wordt gered door familie en meegenomen naar een nieuw thuis

Reddingswerkers zijn ongelooflijke helden die onder ons leven. Zij stellen het welzijn van de dieren voorop. Viktor Larkhill staat bekend om zijn mededogen en innovatieve redding. Hij schept er veel plezier in om nooit een dier af te wijzen. Het is een enorm voorrecht om u dit verhaal te mogen vertellen van een hond die een tweede kans kreeg nadat haar leven haar was ontnomen. Maak kennis met Betsy, dit is haar verhaal!

Afbeelding/verhaal Bron Credit: Viktor Larkhill via YouTube-video

Betsy’s baasje wilde maar één ding van haar: dat ze vecht. Dit was echter niet iets wat ze geneigd was te doen. Ze was vriendelijk en zachtaardig. Als gevolg hiervan werd ze gebruikt als aashond. Haar verwondingen waren zo ernstig tegen de tijd dat ze bij de redding aankwam dat het medische team niet zeker wist of ze het zou overleven.

Ze had uitgebreide therapie nodig, daarom was de infectie hun grootste zorg vanwege alle wonden die ze had opgelopen.

Afbeelding/verhaal Bron Credit: Viktor Larkhill via YouTube-video

Door haar lijden klampte Betsy zich vast. Ze verlangde te leven. En daar was ze dankbaar voor. Ze wilde overleven en bloeien, ondanks dat ze was gebruikt en misbruikt. Misschien besefte ze dat een gelukkig bestaan mogelijk was. Honden hebben een ongelooflijk vermogen tot empathie.

Afbeelding/verhaal Bron Credit: Viktor Larkhill via YouTube-video

Het kostte maanden van behandeling en acht operaties voor de moedige hond. Ze ging elke dag tegemoet als een dapper individu. Betsy heeft de hoop nooit opgegeven, zoals de video vermeldt. En terwijl ze aan het genezen was, begon ze ook haar hart voor mensen te openen. Mensen zijn in het verleden gemeen geweest, maar nu ze nieuwe mensen om zich heen had gezien die geen monsters uit haar geschiedenis waren, besefte ze dat het tijd was om dingen te veranderen.

Afbeelding/verhaal Bron Credit: Viktor Larkhill via YouTube-video

Betsy’s moed liet iedereen met ontzag achter. Haar nederigheid en gave voor vergeving raakten zoveel mensen. Een familie benaderde haar toen en beweerde geïnteresseerd te zijn om haar te adopteren en beloofde haar een geweldig leven met een hondenbroer of -zus en een fantastische tuin om in te spelen.

Afbeelding/verhaal Bron Credit: Viktor Larkhill via YouTube-video

Ze geniet van spannende escapades met haar nieuwe familie. Ze vindt het heerlijk om naar de vissen in de kreek in de buurt van haar huis te klauwen. Haar menselijke broers, die ze haar beste vrienden noemt, vinden het heerlijk om tijd met haar door te brengen en haar te overladen met alle genegenheid die ze zich maar kan wensen!❤️

Afbeelding/verhaal Bron Credit: Viktor Larkhill via YouTube-video

Betsy had gevochten tegen monsters uit haar verleden die alleen maar wilden dat ze zou vechten. Betsy besefte dat dit haar missie in het leven was, en ze kan nu zoveel liefde geven aan haar familie als ze wenst.

Afbeelding/verhaal Bron Credit: Viktor Larkhill via YouTube-video

Betsy’s verhaal is het bewijs dat het, ondanks een vreselijke geschiedenis van misbruik, haalbaar is om te overwinnen en toch een uitstekend huisdier te zijn. Pitbulls hebben meer kans dan enig ander ras om met vooroordelen te maken te krijgen. Helaas komen ze het meest voor in opvangcentra vanwege hun slechte reputatie.

Afbeelding/verhaal Bron Credit: Viktor Larkhill via YouTube-video

Dit verhaal van Betsy in onderstaande video zal je hart verwarmen! Zorg ervoor dat je tot het einde kijkt!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!