Hond werkt om ‘frenemy’ neef voor zich te winnen en moet dan helemaal opnieuw beginnen

Een hond genaamd Scout werkt onvermoeibaar om de genegenheid van haar kattenneef te winnen. De moeder van Scout en de moeder van King zijn neven en nichten en willen niets liever dan dat hun huisdieren beste vrienden zijn. In de video staat: “Deze twee frenemies ontmoeten elkaar 3-4 keer per jaar.” Elk bezoek begint met zijn uitdagingen, maar deze twee huisdiermoeders houden de hoop levend!

De trouwe pup, Scout, is ambitieus. Ze overtuigt zichzelf ervan dat King zal komen naarmate ze harder haar best doet. De pup is niet verbluft door de “haat” van de kat en haar vasthoudendheid betaalt zich uit! Tegen het einde van elk bezoek komt King langs. Maar dan beginnen hun volgende ontmoetingen op dezelfde manier, en Scout moet de kat opnieuw voor zich winnen!

Tijdens een bezoek kost het Scout gemiddeld twee dagen om King ervan te overtuigen dat ze niet zijn vijand is. De kat gaat van een sissende “looney” naar een knuffelige brij. Hoewel het totaal verwarrend is, genieten de moeders van de hond en kat van de overwinning. Het duo kruipt zelfs samen in bed!

Scout geeft haar poesje neefje nooit op, wetende dat ze deze voorstelling nog een keer moet herhalen. Wat een geduldige pup! Om de unieke relatie te zien gaan van frenemies naar besties, bekijk de video hieronder!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!