Hond vangt homerunbal en steelt de schijnwerpers bij honkbalwedstrijd

Tijdens een Major League Baseball-wedstrijd dit weekend maakte een hond een geweldige vangst door een homerunbal in zijn bek te grijpen. De wedstrijd ging tussen de Los Angeles Dodgers en de Kansas City Royals. In de 7e inning sloeg Dodgers-speler Michael Busch de bal over de muur van het linkerveld, zoals gemeld door MLB.com.

Fans probeerden de vliegende bal te vangen, maar de echte winnaar was een hond. Op een schattig moment waar iedereen van hield, ving de hond de bal recht uit de lucht. De commentatoren waren opgewonden en zeiden: “Heeft de hond dat gevangen? Ja, wat dacht je daarvan!”

Afbeeldingsbron: tegoed via X

De hond, die een Dodgers-trui droeg speciaal voor honden, hield de bal een tijdje vast voordat hij hem aan zijn baasje gaf. De eigenaar liet de bal vervolgens aan iedereen zien. Voor veel fans is het vangen van een homerunbal een grote droom, en deze hond deed precies dat, ook al was het voor hem net als het vangen van een bal.

Dit was niet de eerste keer dat een hond een homerunbal ving tijdens een wedstrijd. Iets soortgelijks gebeurde eerder toen een hond een bal ving die werd geraakt door Francisco Lindor van de New York Mets. De commentator grapte toen: “Het is nu een kauwspeeltje.”

Goed gedaan voor deze hond voor het maken van zo’n coole vangst. Wat een ongelooflijk ding om te zien.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!