Hond schreeuwt het uit van de pijn als hij wordt gewurgd; geslagen door zijn dierenarts eigenaar

**Waarschuwing: Deze video bevat geweld tegen een dier en is uiterst moeilijk om naar te kijken.**

Onze dierenarts is iemand die we vertrouwen met de gezondheid en het welzijn van onze geliefde harige familieleden, en daarom voelt het zo verontrustend om te horen over een verhaal over dierenmishandeling waarbij een dierenarts betrokken is.

Nadat een verontrustende thuisvideo van iemand die een Duitse Shepard agressief mishandelt op YouTube was gezet, herkenden kijkers de dader en eisten ze te weten welke actie er zou worden ondernomen. Nu is er een onderzoek gaande.

AnimalAbuse

Meerdere autoriteiten onderzoeken momenteel de zaak nadat een verontrustende thuisvideo met verschillende opzettelijke handelingen van dierenmishandeling op YouTube werd geplaatst.

Aan zijn gedrag te zien was het niet de eerste keer dat deze mooie Duitse herder kwaadaardig werd mishandeld. In de video kromp de arme pup in angst terwijl de man schreeuwde en eiste dat de hond naar hem toe kwam.

“Hij stalkt de hond in dit huis. Hij is boos op de hond om een of andere reden, die ineenkroop. Het was een Duitse herder en deze hond was bang voor deze volwassen man. Hij greep hem gewoon, gooide hem neer en begon de hond te verstikken, en dan pakt hij de hond en slaat hem verschillende keren neer, en je kunt het gegil horen,” verklaarde Mark Hackel, een Macomb County Executive.

In de video is duidelijk te zien dat de dierenarts brute kracht gebruikt om zijn hond op de grond te worstelen. Hoe kan een ouder, vooral een dierenarts, denken dat het goed is om een dier zo te behandelen? Nadat de video was geplaatst, herkenden leden van de lokale gemeenschap de mishandelaar en eisten te weten welke actie zou worden ondernomen.

“Sommige burgers hadden het gezien. Ze herkenden wie dit was, waar het was, en belden de autoriteiten. We werden overspoeld met telefoontjes, mensen die wilden weten wat we gaan doen. We willen de mensen gewoon laten weten dat we het hebben afgehandeld,” zei Mark Hackel, een Macomb County Executive.

De video werd gefilmd door en vervolgens op Youtube geplaatst door de zoon van de dierenarts, die het bijschrift gaf alsof het niets voorstelde of zelfs grappig was. Helaas is dit waarschijnlijk de norm die hij en zijn andere broers en zussen zien, en er is reden tot bezorgdheid dat er in zijn huis iets gebeurt dat verder gaat dan wat er met de honden gebeurt.

Twitter Screenshot

Vanaf nu zijn alle drie de dieren uit het huis van de familie verwijderd. Ze worden momenteel verzorgd door het plaatselijke dierenasiel totdat het onderzoek is afgerond. Maar de dierenartspraktijk van de man is nog steeds open voor zaken, en er moet nog een arrestatie worden verricht terwijl de onderzoekers doorgaan met het opbouwen van een strafzaak. Als hij schuldig wordt bevonden.zal deze zaak waarschijnlijk resulteren in een aanklacht wegens dierenmishandeling.

Zoals u zich kunt voorstellen, zijn dierenliefhebbers over het hele internet en binnen de lokale gemeenschap ziek en verontwaardigd.

**Waarschuwing: Deze video bevat geweld tegen een dier en is extreem moeilijk om naar te kijken.**

Uitgelichte beelden: Youtube