Hond prikt gezicht uit kennel om gedag te zeggen terwijl haar vrienden naar huis gaan

Wanneer een asielhond een nieuw gezin en een nieuw thuis vindt, is dat iets om te vieren. Maar het is buitengewoon moeilijk om te zien hoe ze worstelen om geadopteerd te worden. Chauncey, een verlegen maar lieve en speelse hond, bracht haar dagen door bij de Spartanburg Humane Society, kijkend hoe haar vrienden met nieuwe gezinnen vertrokken door een gat aan de onderkant van haar kenneldeur. Ondanks de inspanningen van het personeel om haar te helpen, leek niemand geïnteresseerd om haar te adopteren. Angel Cox, CEO van de Spartanburg Humane Society, legde uit aan The Dodo: “Chauncey is erg verlegen totdat ze je leert kennen. Dus, met al het geblaf en de constante activiteit in het asiel, zag ze de wereld voorbijgaan.”

Spartanburg Humane Society via Kaki Taylor/Facebook

Het meelevende personeel was diepbedroefd voor haar, dus gaven ze haar extra aandacht. Ze namen haar mee naar buiten om te spelen en te wandelen, zaten in haar kennel zodat ze zich minder alleen voelde, en gaven haar extra huisdieren en traktaties. Al snel kreeg het asiel te horen dat een familie geïnteresseerd was in Chauncey. Ze waren opgetogen! Chauncey werd officieel geadopteerd en naar haar nieuwe huis gebracht, maar pech leek Chauncey te volgen. De familie veranderde van gedachten, zei dat het niet lukte en bracht haar terug naar de Spartanburg Humane Society.

Spartanburg Humane Society/Facebook

Het personeel, helemaal verwoest, plaatste een bericht op Facebook met de foto van Chauncey die haar hoofd uit haar kennel stak, in de hoop de aandacht te trekken. Even later zag een familie haar lieve gezicht en voelde meteen een klik. Ze kwamen binnen om haar te ontmoeten en het was liefde op het eerste gezicht! Cox zei: “Ze verkocht zichzelf meteen. Ze is een heel lieve hond en heeft ze voor zich gewonnen met haar liefheid.” Iedereen in het asiel was dolblij dat Chauncey haar eindelijk nog lang en gelukkig vond!

H/T De Dodo