Hond is 11 keer teruggekeerd naar het asiel voordat het personeel zich realiseert dat hij al die tijd een thuis heeft gehad

Gumby werd in september 2014 als zwerfhond naar de Charleston Animal Society (CAS) gebracht. In de loop van het volgende jaar zou de hond 11 keer terug in het asiel belanden nadat hij was geadopteerd. Het bleek dat de hondenmix een getalenteerde ontsnappingskunstenaar was, en hij rende constant weg van zijn nieuwe huis en belandde terug in het asiel. Het CAS-personeel realiseerde zich eindelijk dat hij hen iets probeerde te vertellen…

Gumby werd al snel bekend in de omgeving van Charleston vanwege zijn Houdini-achtige ontsnappingsvaardigheden nadat hij in 2014 in de no-kill-opvang was aangekomen.

Het asiel deed er alles aan om te proberen Gumby een thuis voor altijd te vinden, maar hij belandde steeds weer in het asiel. Hij stond het hele jaar door 11 keer voor de deur. Ze wisten niet wat ze moesten doen.

In maart werd Gumby geadopteerd door zijn vierde familie. Het asiel had al vier maanden niets over hem gehoord, en ze dachten dat dit het was – hij had eindelijk zijn eeuwige thuis gevonden. Toen, in juli, werd Gumby opnieuw teruggebracht als een zwerfhond.

Gumby werd in augustus voor de vijfde keer geadopteerd, dit keer in een zusteropvang van CAS, bijna 30 mijl verderop.

Terug naar CAS ging hij om kort daarna te worden teruggebracht door zijn zesde adoptant.

In december probeerden ze het nog een keer. Gumby werd geadopteerd, maar zoals altijd duurde het niet lang. De adoptant zei dat de hond drie keer in een maand ontsnapte, een van die keren dat hij door de hordeur brak!

De Charleston Animal Society gaf het uiteindelijk op om voor Gumby een thuis te vinden. Wat ze zich niet hadden gerealiseerd, is dat hij al die tijd een thuis had – in het asiel. Gumby hield van de aandacht die het personeel hem gaf en voelde zich op zijn gemak waar hij was. Hij was gelukkig en wilde blijven.

Gumby heeft altijd een griezelige manier gehad om de angstige en angstige honden in het asiel te troosten, en ze hadden het gevoel dat een deel van zijn wens om te blijven het feit was dat hij nog werk te doen had.

Gumby werd officieel onderdeel van het asiel en kreeg zelfs de titel van General Manager. Hij zou het team helpen met gedragsdemonstraties, naast het spelen met de andere honden en het verspreiden van zijn liefde.

Het personeel heeft misschien een einde gemaakt aan het zoeken naar een adoptant van Gumby, maar ze hebben hem nooit opgegeven.

Het is geen traditioneel huis, maar het asiel is de plek waar Gumby altijd al wilde zijn. Hij heeft zijn doel in het leven gevonden.

Bovendien ontdekte het personeel onlangs dat het serum uit Gumby’s bloed helende eigenschappen heeft. Hij is nu bloeddonor voor kittens met ooginfecties! Nog een reden waarom Gumby perfect past bij de Charleston Animal Society. We konden niet gelukkiger voor hem zijn!