Hond in rouw krijgt een levensveranderend cadeau van zijn moeder

Wyatt’s moeder Linda zegt dat hij altijd een ‘gevoelige kerel’ is geweest, maar toen hij zijn doggy sister verloor, raakte hij in een diepe depressie. Hij rouwde zo om het verlies dat hij zich in de kast verstopte, onzeker wat hij met zichzelf aan moest. Het brak het hart van zijn moeder.

Linda besloot dat het adopteren van een andere hond Wyatt zou kunnen helpen. Ze reden drie uur om een puppy genaamd Lenny te ontmoeten om te zien of hij en Wyatt een goede match waren. Toen Lenny uit zijn kennel kwam, was de verbinding van de honden onmiddellijk. Zoals Linda het zegt, was Lenny ‘een zonnestraal’.

Elkaar ontmoeten was het beste medicijn voor Wyatt. Zijn mokken veranderde in pure vreugde! Lenny was zo blij om uit het asiel en in zijn nieuwe huis te zijn, en Wyatt kon niet wachten om zijn nieuwe broertje zijn speelgoed te laten zien. De pups gingen meteen een speelsessie in die een glimlach op Linda’s gezicht toverde. Hun band is zo mooi om te zien! Om hun gelukkige vereniging te ervaren, bekijk de video hieronder!

The post Hond in rouw krijgt een levensveranderend cadeau van zijn moeder appeared first on iHeartDogs.com.