Hond huilde de hele nacht omdat niemand haar plukt, asiel plaatst haar foto als een ‘laatste redmiddel’

High Plains Humane Society (HPHS) van New Mexico heeft een lange geschiedenis van zorg voor zwerf- en reddingshonden. Ze fotograferen de asielhonden regelmatig om hun zichtbaarheid bij eigenaren van gezelschapsdieren te vergroten.

De vrijwilligers van HPHS bezochten een geassocieerd asiel en maakten een foto van een verwoeste puppy tijdens een van hun reizen. De foto toont de puppy, die door haar kooi lijkt te kijken naar iemand die haar zal redden en haar een prachtig thuis zal geven.

Afbeelding / verhaal bronvermelding: Facebook/High Plains Humane Society

De harten van dierenliefhebbers over de hele wereld waren gebroken toen HPHS deze foto op sociale media plaatste. Mensen stroomden binnen met adoptieverzoeken na het zien van de droevige, verslagen ogen van de hond.

Afbeelding / verhaal bronvermelding: Facebook/High Plains Humane Society

Een vrouw werd gekozen als de constante metgezel voor de hond en in haar nieuwe omgeving werd de hond in een mum van tijd een vrolijke baby. We zijn extatisch over deze geweldige ontwikkeling! Elke hond die een liefdevol en zorgzaam thuis nodig heeft, kan het vinden via onze campagne.