Hond creëert een enorm gat onder het graf, maar het is niet voor een overleden eigenaar

Een Duitse herder werd gezien in de buurt van een graf in Belgrado, Servië. De hond leek angstig en weigerde te vertrekken, zelfs een gat onder het graf gravend. De lokale bevolking ging ervan uit dat de hond rouwde om zijn overleden eigenaar, maar er was meer aan de hand.

Bron / afbeelding Screenshot Credit: virale verhalen via YouTube-video

Verrassend genoeg was de hond die op het kerkhof werd gevonden eigenlijk een dakloze moeder die hard probeerde voor haar pasgeboren puppy’s te zorgen. Ze gebruikte het gat in het kerkhof als tijdelijk onderkomen om haar vier puppy’s te beschermen tegen het barre weer. Ze had echter moeite om ze goed te voeden en te verzorgen.

Bron / afbeelding Screenshot Credit: virale verhalen via YouTube-video

Gelukkig schoot Vesna Mihajloski, een dierenredder, een moederhond in nood te hulp. Ze redde de zwakke en ondervoede puppy’s uit hun erbarmelijke leefomstandigheden en bracht ze naar een asiel. De moederhond was dankbaar voor het nieuwe comfortabele asiel en het warme bed voor haar kostbare puppy’s. Door de juiste medische zorg en voedzame voeding bloeide het lieve hondengezin snel op in het asiel!

Bron / afbeelding Screenshot Credit: virale verhalen via YouTube-video

Dankzij de zorg van Vesna is de moederhond nu ontspannen en gelukkig en beginnen haar puppy’s hun speelse, dwaze persoonlijkheden te laten zien. Ondanks het aanvankelijke verdriet is het verhaal veranderd in een hartverwarmend verhaal over de liefde van de moederhond voor haar puppy’s.

Klik op de video hieronder om dit ongelooflijke verhaal te bekijken!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!