Haar hart was verlamd, dus mama geeft haar een ‘cadeau’ om haar wonden te helen

Toen Mary en Zach voor het eerst een Pit Bull-puppy genaamd Bellini mee naar huis namen, wisten ze dat ze goed moest kunnen opschieten met hun twee katten, Pinot en Schnaps. Als puppy stuitten Bellini’s enthousiaste begroetingen aanvankelijk op angst en weerstand van de katachtige leden van het gezin. Bellini was echter vastbesloten om haar nieuwe broers en zussen voor zich te winnen en van hen haar beste vrienden te maken. Pinot, die een geschiedenis van misbruik had voordat hij door Mary en Zach werd geadopteerd, aarzelde om Bellini’s avances te accepteren.

Naar YouTube

De kat zorgde ervoor dat de onstuimige puppy op haar plaats werd gezet, maar Bellini’s vastberadenheid om vriendschap te sluiten met Pinot werd alleen maar sterker. Ondertussen begon Schnaps, de meest gereserveerde van de twee katten, langzaam op te warmen voor de nieuwe aanwinst in het gezin. Al snel was het trio onafscheidelijk en smeedden ze samen een liefdevolle relatie.

Maar toen sloeg het noodlot toe toen Pinot en Schnaps allebei de diagnose kanker kregen. Terwijl de katten chemotherapie ondergingen, veranderde Bellini’s houding. Ze veranderde van een onstuimige puppy in een kalmerende aanwezigheid voor haar zieke broers en zussen. Ze zat bij hen op de bank en waakte over hen met een zachte, moederlijke genegenheid.

Naar YouTube

Helaas overleed Schnaps als eerste en de familie verzamelde zich om afscheid te nemen. Naarmate de toestand van Pinot verslechterde, leek Bellini de ernst van de situatie te begrijpen. Op de ochtend van Pinot’s laatste dag kuste Bellini zachtjes het gezicht van haar katachtige zus voordat ze naar de hondenopvang ging, een teder gebaar dat ongebruikelijk was voor het paar.

Nu beide katten weg waren, nam Bellini’s angst toe en werd ze aanhankelijk aan haar menselijke familie. Mary en Zach besloten weer kittens op te vangen, in de hoop dat nieuwe metgezellen Bellini zouden helpen om met haar verlies om te gaan. Toen ze Grappa en Scotch mee naar huis namen, kwamen Bellini’s verzorgende instincten in werking en kreeg ze meteen een band met de kittens.

Naar YouTube

Bellini’s interacties met Grappa en Scotch waren veel zachter dan haar aanvankelijke pogingen om vriendschap te sluiten met Pinot en Schnaps. Ze leerde te gaan liggen en op hun niveau te zijn, en nam een oppasachtige rol op zich voor de nieuwe toevoegingen aan het gezin. Mary en Zach geloven dat Pinot en Schnaps een rol hebben gespeeld bij het in hun leven brengen van deze kittens, aangezien de kittens vergelijkbare persoonlijkheden vertonen als hun overleden katachtige broers en zussen. Bekijk de video hieronder om het ontroerende verhaal te zien ontvouwen. Bellini is een uitzonderlijke hond met een hart van goud.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!