Grootouders worden emotioneel wanneer kleine puppy deelneemt aan hun kerstviering

Het is moeilijk om het lieve gezichtje van een puppy te weerstaan. Ze zijn zo schattig dat veel hondenliefhebbers tranen van vreugde huilen als ze er alleen maar naar kijken. Een ouder echtpaar had dezelfde reactie toen het schattigste hondje op hun kerstviering verscheen.

Dierenartsassistente en TikTok-gebruiker “steacyy_” plaatste onlangs een video van zichzelf die haar grootouders verraste met een nieuwe puppy. Haar grootouders hadden de liefste reacties en ze leken klaar en enthousiast om de nieuwe harige vriend in hun leven te verwelkomen.

Oma enthousiast over puppy

De leukste kerstverrassing

Steacyy_ wist dat haar grootouders graag een hond in de buurt zouden hebben, dus verzamelde ze alle benodigde benodigdheden en koos ze de perfecte puppy van 8 weken oud. Vervolgens liet ze in haar TikTok-video het moment zien waarop haar geliefde familieleden hun geschenk ontvingen.

Eerst opende haar oma een doos vol met hondenspullen. De grootmoeder draaide zich naar de camera met een mix van verwarring en opwinding over haar gezicht. Toen kwamen een paar andere familieleden het huis binnen met een schattige puppy die in een kerstmuts rustte. Ze legden de puppy in de armen van de oma en de pup likte de neus van zijn nieuwe moeder.

GERELATEERD: Jongen met “levensbeperkende toestand” huilt gelukkige tranen na het ontmoeten van een speciale puppy

De ogen van de oma wellen op van tranen van vreugde en ze droeg de puppy naar de opa, zodat ze allebei het schattige gezicht van de lieve hond konden bewonderen. Het lijkt erop dat de puppy erg geliefd zal zijn in zijn nieuwe huis.

Puppy kust oma
TikTok

In reactie op een opmerking legde Steacyy_ uit dat haar beide grootouders gezond en mobiel zijn, dus ze weet dat ze in staat zullen zijn om alleen voor de hond te zorgen. Als er iets met hen gebeurt, hebben ze veel familieleden die kunnen opstaan om voor de hond te zorgen.

Wees voorzichtig met kerstpuppy’s

Het krijgen van een puppy is een hartverwarmende ervaring, maar het is goed om te onthouden dat honden geen verrassingscadeaus moeten zijn. Als je iemand een hond wilt geven voor Kerstmis, zorg er dan voor dat iedereen in het gezin ervan op de hoogte is en klaar is om voor een huisdier te zorgen. Dit helpt het aantal kerstpuppy’s dat in asielen terechtkomt te elimineren.

Wees ook voorzichtig met waar je een kerstpuppy koopt. Als een fokker u meteen een puppy overhandigt met minimale vragen, is het waarschijnlijk geen humane zaak. Dus, als u zich tot een fokker wendt in plaats van een redding of asiel, houd dan een oogje in het zeil voor tekenen dat een puppy uit een puppymolen komt.

Opa die puppy vasthoudt
TikTok

Gelukkig werkt Steacyy_ in de dierenartsindustrie, dus ze heeft waarschijnlijk al deze dingen overwogen voordat ze een puppy voor haar grootouders kreeg. Deze schattige puppy lijkt een prachtig huis te hebben met zijn nieuwe mensen!

Bekijk hier de hartverwarmende video:

Uitgelichte afbeelding: TikTok