Giveaway: Walkee Paws Dog Boots ($ 65 + waarde)

Hondenlaarzen kunnen zeer gunstig zijn voor het beschermen van de voeten van uw huisdier. Ze kunnen ook moeilijk te houden zijn, vooral als je hond zich niet op zijn gemak voelt om ze te dragen. Walkee Paws Hondenlaarzen zijn bevestigd aan een legging om te voorkomen dat uw huisdier ze uitglijdt.

Als je deze unieke hondenlaarzen eens wilt proberen, is dit je kans om ze GRATIS te proberen!

Hoe deel te nemen aan de winactie

Om deel te nemen aan deze GRATIS giveaway om een paar hondenlaarzen leggings te winnen van Walkee Poten, het enige wat u hoeft te doen is:

1. LIKE onze Facebook pagina;
  2. Bezoeken deze giveaway’s post en like het, laat een reactie achter of deel het.

Onthoud dat je MOET onze pagina leuk vinden om in aanmerking te komen. We hebben vaak lezers die op het bericht reageren zonder de pagina leuk te vinden, en helaas zal dat laat u niet in aanmerking komen voor deze giveaway en eventuele toekomstige giveaways totdat je de pagina een ‘Like’ geeft.

Als je deze stappen volgt, kun je automatisch deze hondenlaarslegging van Walkee Paws winnen en we nemen contact met je op via Facebook als je de gelukkige winnaar bent. Wacht niet – de weggeefactie eindigt op 15 maart, 2023!

Als je deze keer niet wint, maak je dan geen zorgen; we zullen binnenkort weer een giveaway aankondigen! U kunt onze eerdere weggeefacties voor eigenaren van gezelschapsdieren bekijken om te zien welke andere producten Top Dog Tips-lezers in het verleden hebben gewonnen. Vergeet niet om de pagina te bookmarken en blijf inchecken voor meer weggeefacties van gratis hondenproducten die binnenkort beschikbaar zijn.

GRATIS hondenbenodigdheden die u zult doen Ontvangen

Walkee Paws Hondenlaarzen

De legging is voorzien van elastische trekkoordpootopeningen waarmee u zich kunt aanpassen aan de perfecte grootte en strakheid rond de benen van uw pup. Je kunt ook de legginghoogte voor alle vier de poten aanpassen.

De Walkee Paws hondenlaarzen die we weggeven zijn een Groot formaat. Ze passen op een hond met een breedte van de voorpoot van 2,3 “-2,8” en een hoogte van minder dan 30 “.

De waterdichte rubberen laarzen hebben grijpers aan de onderkant om uitglijden op natte of ijzige oppervlakken te voorkomen. De legging is ook waterbestendig. Een gedempte achterstuk houdt uw hond comfortabel en voorkomt dat zijn vacht wordt gepakt en getrokken.

Deze beschermen niet alleen de poten en benen van uw hond tegen de sneeuw, ijs en regen, ze zijn bestand tegen hitte tot 302 ° F en kou tot -40 ° F! Ze voorkomen ook dat gevaarlijke sneeuwsmeltchemicaliën op de poten van uw hond terechtkomen of op zijn benen spatten. Bovendien zijn ze gemakkelijk af te glijden als ze vies zijn, zodat je huis en voertuigen niet overal modderige pootafdrukken hebben.

De laarzen zijn gemaakt van TPE (Thermoplastische Elastomeren), een familie van rubberachtige materialen die de eigenschappen van rubber combineren met de recycleerbaarheid en verwerkingsvoordelen van kunststoffen. TPE biedt een hoge elasticiteit, waardoor onze laarzen rekbaar en flexibel zijn, zodat ze beter passen en meer hondencomfort bieden dan traditionele hondenlaarzen.

TPE is ook niet giftig, veilig, weer- en temperatuurbestendig en kan worden gerecycled. Bovendien is de verpakking gemaakt van 100% gerecycled karton! De laarzen zijn ook voorzien van een dunne katoenen voering om nagelscheuren te voorkomen.

Walkee Paws zijn ook heel gemakkelijk schoon te maken. Je kunt ze in de machine wassen in koud water op de zachte cyclus en ze vervolgens te drogen ophangen.

Je kunt een legging voor hondenlaarzen (en vele andere producten) krijgen op de website van het bedrijf voor $ 65, maar we geven één gelukkige persoon de kans om GRATIS een paar te winnen!

Hoe deel te nemen aan de winactie

Om deel te nemen aan de winactie hoef je alleen maar:

1. LIKE onze Facebook pagina;
  2. Bezoeken dit giveaway’s Verzenden en commentaar/delen.

Als u dit doet, komt u automatisch in de weggeefactie voor een paar Walkee Paws voor uw huisdier. Op 15 maart na de loting nemen we contact op met de winnaar via Facebook. Vergeet niet, jij moet onze Facebookpagina ‘Liken’ om in aanmerking te komen om te winnen. U kunt zich ook abonneren op onze nieuwsbrief hieronder, voor e-mailupdates over aankomende weggeefacties en meldingen over al onze nieuwe inhoud.