Giveaway: Pet Matrx supplementen voor honden ($ 130 + waarde)

Elke hond kan baat hebben bij het toevoegen van supplementen aan zijn dieet. Ongeacht de leeftijd, het gewicht of het ras van de hond, er zijn supplementen die zijn algehele gezondheid en welzijn kunnen verbeteren.

Hoewel we supplementen meestal associëren met oudere honden en huisdieren met medische problemen, kunnen zelfs gezonde pups profiteren van de juiste supplementen. Spijsvertering, gewrichtsgezondheid en huid- en vachtgezondheid zijn kwesties waar alle hondenbezitters zich op moeten concentreren.

Deze giveaway gaat 2 gelukkige huisdiereigenaren helpen om GRATIS gezonde huisdiersupplementen te bieden! We geven een set supplementen weg voor een hond van een groot ras en een set voor een klein ras.

Hoe deel te nemen aan de winactie

De winnaar van deze winactie ontvangt 3 supplementen van Pet Matrx – Move, Protect en Think. Deze supplementen zijn geformuleerd om de gezondheid van heupen en gewrichten te bevorderen, de spijsvertering en het immuunsysteem te ondersteunen en een gezond zenuwstelsel te bevorderen.

Om deel te nemen aan deze GRATIS giveaway, hoef je alleen maar het volgende te doen:

1. LIKE onze Facebook pagina;
  2. Bezoeken Dit bericht van deze giveaway en laat een reactie achter om ons te vertellen of je een hond van een groot ras of een klein / middelgroot ras hebt.

Vergeet niet dat je MUST like onze pagina om in aanmerking te komen. We hebben vaak lezers die reageren op het bericht zonder de pagina leuk te vinden, en helaas zal dat zo zijn u komt niet in aanmerking voor deze giveaway en eventuele toekomstige giveaways totdat je de pagina een ‘Like’ geeft.

Als u deze stappen volgt, wordt u automatisch ingeschreven om deze hondensupplementen van Pet Matrx te winnen en nemen we contact met u op via Facebook als u een van de gelukkige winnaars bent. Wacht niet – de winactie eindigt op 1 augustus, 2023!

Als je deze keer niet wint, maak je dan geen zorgen; We zullen binnenkort weer een giveaway aankondigen! Je kunt onze eerdere weggeefacties voor eigenaren van huisdieren bekijken om te zien welke andere producten Top Dog Tips-lezers in het verleden hebben gewonnen.

Vergeet niet om de pagina te bookmarken en blijf inchecken voor meer weggeefacties van gratis hondenproducten die binnenkort verschijnen.

GRATIS hondenbenodigdheden die u zult Ontvangen

Pet Matrx supplementen voor honden

Als je erover hebt nagedacht om je hond te laten beginnen met een supplement of als je het merk wilt veranderen dat je hem momenteel geeft, maak dan van deze gelegenheid gebruik om deze hoogwaardige, volledig natuurlijke hondensupplementen te proberen.

Volgens Pet Matrix zijn enkele van de meest waardevolle ingrediënten in traditionele huisdiersupplementen moeilijk te verteren voor honden. Het lichaam van uw hond kan bijvoorbeeld 25% van de ingrediënten absorberen, maar de andere 75% wordt verwerkt als afval en uit het lichaam verdreven.

Een van de meest voorkomende ingrediënten die dit probleem heeft, zijn lipiden. Lipiden zijn organische verbindingen die vetzuren zijn (of hun derivaten), en ze zijn onoplosbaar in water. Ze zijn echter oplosbaar in organische oplosmiddelen.

Pet Matrx gebruikt iets dat ze de “Cell Matrix Delivery Method” noemen, die het spijsverteringskanaal van uw hond omzeilt en de lipiden rechtstreeks naar de cellen stuurt.

Noodzakelijke ingrediënten zoals curcumine en Omega 3’s zijn 100% opneembaar, zodat het lichaam van uw pup zoveel kan gebruiken als het nodig heeft.

Al hun producten zijn geformuleerd door een biochemicus. Er zijn geen inactieve ingrediënten in deze producten.

Er zijn 2 winacties! Wanneer je meedoet om te winnen op onze Facebook-pagina, zorg er dan voor dat je een reactie achterlaat op het bericht van deze weggeefactie waarin je ons vertelt of je een groot ras of een klein / middelgroot ras hebt.

Elke winnaar ontvangt een set van 3 supplementen voor zijn huisdier, waaronder:

• Bewegen – Een ontstekingsremmend en mobiliteitsondersteunend supplement. De ingrediënten zijn curcumine, GSH, quercetine, EGCG, agmantinesulfaat en rundercollageen.
  • Beschermen – Een supplement geformuleerd om de darm- en immuungezondheid te bevorderen. De ingrediënten zijn curcumine, BPC157, KPV, glutamine, NAG, NAC, marshmallowwortel en rundercollageen.
  • Denken – Een supplement ter ondersteuning van het zenuwstelsel. Dit supplement bevordert natuurlijke kalmering zonder lethargie te veroorzaken. De ingrediënten zijn L-theanine, magnesiumcitraat, thiamine, magnoliaschors, GABA, kamille en rundercollageen.

Ze gebruiken alleen ingrediënten die in de natuur voorkomen of in het lichaam van uw hond worden aangetroffen. De recepten zijn van menselijke kwaliteit en allemaal natuurlijk. Pet Matrx supplementen zijn geschikt voor alle rassen en maten.

Deze supplementen zijn gevriesdroogd en kunnen eenmaal per dag aan de maaltijden van uw pup worden toegevoegd. Elk supplement bevat rundercollageen, dat een smakelijke smaak toevoegt.

Hoe deel te nemen aan de winactie

Om de gi in te voerenVeaway alles wat u hoeft te doen is:

1. LIKE onze Facebook pagina;
  2. Bezoeken dit gIveaway’s Verzenden en commentaar/delen.

Als u dit doet, wordt u automatisch opgenomen in de winactie voor een van deze prijspakketten voor huisdiersupplementen van Pet Matrx. Na de loting nemen we via Facebook contact op met de winnaars. U kunt zich hieronder ook abonneren op onze nieuwsbrief, voor e-mailupdates over aankomende weggeefacties en meldingen over al onze nieuwe inhoud.

LEES VOLGENDE: Voors en tegens van hondensupplementen – Zijn hondenvitamines het waard?