Giveaway: Life Line Pet Nutrition Visolie supplementen ($ 100 + waarde)

Honden en katten hebben vaak supplementen nodig die aan hun dieet worden toegevoegd om hun gezondste leven te leiden. Sommige huisdieren hebben mogelijk hulp nodig bij de gezondheid van huid en vacht, terwijl anderen een supplement kunnen gebruiken dat de gezondheid van de gewrichten stimuleert en ontstekingen vermindert. Life Line Pet Voedingssupplementen bieden een scala aan visoliesupplementen om te voldoen aan een verscheidenheid aan honden- en kattenbehoeften.

Als je erover hebt nagedacht om visoliesupplementen voor je huisdier te proberen, is dit je kans om ze GRATIS te proberen!

Om deel te nemen aan deze GRATIS giveaway om 4 flessen visolie voor honden te winnen van Life Line Pet Voeding, het enige wat u hoeft te doen is:

Onthoud dat je MOET onze pagina leuk vinden om in aanmerking te komen. We hebben vaak lezers die op het bericht reageren zonder de pagina leuk te vinden, en helaas zal dat laat u niet in aanmerking komen voor deze giveaway en eventuele toekomstige giveaways totdat je de pagina een ‘Like’ geeft.

Als u deze stappen volgt, kunt u automatisch deze visoliesupplementen van Life Line Pet Nutrition winnen en we nemen contact met u op via Facebook als u de gelukkige winnaar bent. Wacht niet – de weggeefactie eindigt op 15 februari, 2023!

Als je deze keer niet wint, maak je dan geen zorgen; we zullen binnenkort weer een giveaway aankondigen! U kunt onze eerdere weggeefacties voor eigenaren van gezelschapsdieren bekijken om te zien welke andere producten Top Dog Tips-lezers in het verleden hebben gewonnen. Vergeet niet om de pagina te bookmarken en blijf inchecken voor meer weggeefacties van gratis hondenproducten die binnenkort beschikbaar zijn.

Life Line Visolie Supplement Giveaway100% van de hennep die in deze voedingssupplementen voor huisdieren wordt gebruikt, is afkomstig uit de VS. Life Line Pet Nutrition stelt dat er geen herbiciden of pesticiden worden gebruikt in het groeiproces. De hennepoliesupplementen zijn 100% van menselijke kwaliteit.

Elke maand stuurt Life Line Pet Nutrition elk van hun producten voor laboratoriumtests van derden. Ze worden getest op gegarandeerde potentie, CBD- en THC-niveaus en om ervoor te zorgen dat er geen giftige oplosmiddelen of chemicaliën werden gebruikt in het extractieproces. Zoals u op de onderstaande foto kunt zien, maken al deze oliën gebruik van siliconen dispenserdoppen die het doseren schoon en eenvoudig maken zonder rommel. Het is ook gemakkelijker om de hoeveelheid te regelen die u met een ventieldop achterwege laat.

Alle visolie voedingssupplementen voor huisdieren van Life Line Pet Nutrition bieden tal van gezondheidsvoordelen voor huisdieren. Talloze studies zijn gedaan om te bewijzen dat visolie helpt om de geest en het lichaam van een hond in topvorm te houden.

Omega-3 vetzuren, en in het bijzonder Eicosapentaeenzuur (EPA) gevonden in omega-3 vetzuren, zijn een krachtige ontstekingsremmer. Dit betekent dat visoliesupplementen honden ten goede kunnen komen met een breed scala aan ontstekingsgerelateerde aandoeningen zoals auto-immuunziekten, artritis, heupdysplasie en spierspanning of letsel. Ontsteking wordt ook geassocieerd met postoperatief herstel en visolie kan het herstel van de hond na chirurgische procedures versnellen.

siliconen ventiel fles top

De EPA in visolie zal ook de huid en vacht van uw hond verbeteren, waardoor deze glanzender en gezonder wordt. Dit kan vooral handig zijn als uw hond last heeft van een jeukende, droge vacht. De omega-3 vetzuren EPA en DHA zijn ook een van de belangrijkste bouwstenen van de hersenen en zijn cruciaal voor een goede hersenfunctie.

Onderzoek heeft aangetoond dat een teveel aan omega-6, dat vaak in overvloed wordt aangetroffen in hondenvoer, de groei van bepaalde soorten hondenkanker kan stimuleren. Deze overconsumptie van omega-6 kan worden gecompenseerd door aan te vullen met de omega 3’s in visolie.

Van het helpen bij de gezondheid van het hart tot het stimuleren van het immuunsysteem, het toevoegen van een visoliesupplement aan het normale dieet van uw hond is een van de gemakkelijkste dingen die u kunt doen om een goede gezondheid en welzijn van honden te bevorderen. Life Line Pet Nutrition biedt een verscheidenheid aan verschillende visoliesupplementen en de gelukkige winnaar van deze winactie ontvangt:

• Wilde Alaskan Visolie
  • Ansjovis &Bernagie Olie
  • Omega Vis HennepzaadOlie
  • Alaska Zalm &Koolvis Olie

Je kunt elk van deze visoliesupplementen op de website van het bedrijf krijgen voor $ 20 – $ 25 per stuk, maar we geven één gelukkige persoon de kans om 4 flessen GRATIS te winnen!

Hoe deel te nemen aan de winactie

Om deel te nemen aan de winactie hoef je alleen maar:

1. LIKE onze Facebook pagina;
  2. Bezoeken dit giveaway’s Verzenden en commentaar/delen.

Als u dit doet, komt u automatisch in actie in de winactie voor 4 flessen visolie voor uw huisdier. Na de trekking nemen we contact op met de winnaar via Facebook. U kunt zich ook abonneren op onze nieuwsbrief hieronder, voor e-mailupdates over aankomende weggeefacties en meldingen over al onze nieuwe inhoud.