Gewonde zwerfhond sliep buiten de kerk en wachtte op pasgetrouwden om hem uit te nodigen

De meeste wedding crashers zijn meestal niet welkom, maar Douglas Robert en Tamiris Muzzini begroetten hun onverwachte gast met open armen en maakten hem uiteindelijk een permanent lid van hun familie. Muzzini zag de zwerfhond buiten de kerk net voordat ze op het punt stond haar entree te maken op haar grote dag. De hond koos er vervolgens voor om zich te gedragen alsof hij een uitgenodigde gast was en zich te mengen met anderen die officieel waren uitgenodigd. Muzzini was aangenaam verrast door de aanwezigheid van de hond en merkte op dat hij niet alleen bleef hangen voor de festiviteiten; hij bleef om getuige te zijn van de hele ceremonie en zag hoe Muzzini en Robert zich in het huwelijk verenigden. Hoewel hij aan het einde van het gangpad een kort dutje deed, feliciteerde hij samen met de andere gasten het pasgetrouwde stel zodra de ceremonie was afgelopen.

@carmelodejesus/Instagram

Muzzini had echter het gevoel dat de hond meer zocht dan alleen zijn felicitaties aanbieden; Hij leek op zoek naar een nieuw thuis. Aangezien ze hun nieuwe leven samen begonnen, besloten Muzzini en Robert de hond, die ze Carmelo noemden, in hun gezin op te nemen. Carmelo was dolblij om zo’n warm en zorgzaam thuis te vinden, vooral gezien zijn ruige verleden. Een röntgenfoto toonde later aan dat Carmelo een gebroken poot had, waardoor een gipsverband nodig was. De dierenarts ontdekte ook een litteken op zijn buik, mogelijk van beperkingen die door vorige eigenaren waren gebruikt, en een blauwe plek op zijn snuit gaf aan dat hij mogelijk was mishandeld.

@carmelodejesus/Instagram

Ondanks zijn beproevingen uit het verleden bleef Carmelo’s aanhankelijke aard intact. Muzzini en Robert zien hun daad niet als een redding, maar geloven eerder dat Carmelo hen heeft uitgekozen en vreugde en vitaliteit in hun leven heeft gebracht. Het verhaal van hun ontmoeting en de adoptie van Carmelo kreeg veel aandacht en raakte harten over de hele wereld. Veel mensen waren verheugd om te zien dat Carmelo zich in zijn nieuwe, gelukkige huis vestigde en hun dankbaarheid uitten jegens zijn gekozen ouders voor het opnemen van hem. Bekijk de onderstaande video met dank aan Carmelo’s Instagram-pagina om het hele verhaal te zien ontvouwen.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!