Gemeenschap toont overweldigende steun voor het hondenvoer dat je hebt helpen verstrekken!

Wanneer je producten koopt in de iHeartDogs-winkel, gaat een deel van die winst naar Greater Good Charities, een organisatie die dieren in nood helpt. Het GOODS-programma van Greater Good Charities doneert essentiële benodigdheden, zoals voedsel, aan opvangcentra en reddingen. Met deze donaties kunnen meer honden worden gered en verzorgd.

De Good Shepherd Humane Society van Eureka Springs, Arkansas, is een van de vele organisaties die levensveranderende donaties ontvangen van het GOODS-programma. Ze hebben bijna 40.000 pond voedsel kunnen uitdelen aan dieren in de gemeenschap dankzij de hulp van Greater Good Charities en MuttNation.

Good Shepherd Humane Society ontvangt donaties

Lokale dierenliefhebbers delen voortdurend hun dankbaarheid voor deze donaties, zowel online als persoonlijk. Immers, zoveel honden hebben nu een volle buik als gevolg.

“Veel van onze huisdieren, evenals katten en honden uit de gemeenschap, zullen nog een hele tijd voedsel te eten hebben dankzij uw voedseldistributies voor huisdieren vandaag en een tijdje terug! BEDANKT voor het regelen en delen!” reageerde iemand op Facebook.

Waarom zijn deze donaties zo cruciaal?

Met deze donaties hoeven hondenliefhebbers zich geen zorgen meer te maken over voedselkosten. In plaats daarvan kunnen ze zich concentreren op andere zorggebieden, zoals medische behoeften en training. Bovendien kunnen opvangcentra zoals de Good Shepherd Humane Society daardoor meer honden onder hun hoede nemen.

Grotere goede voedseldonaties

“Heel erg bedankt voor alles vandaag!!! Bedankt ook voor de stichtingen die hebben geholpen om dit op te zetten en voor alle werknemers!!!”, reageerde een andere Facebook-gebruiker.

Elke keer dat u winkelt in de iHeartDogs-winkel, helpt u meer essentiële benodigdheden te leveren aan reddingshonden. Zelfs kleine aankopen kunnen het leven van honden in nood veranderen. Dus bedankt aan alle helden die producten hebben gekocht om een verschil te maken!

De volgende producten bieden hondenvoer van hoge kwaliteit voor opvangcentra en reddingen, waardoor ze meer van hun kostbare geld kunnen reserveren voor medische kosten, benodigdheden en het verspreiden van het woord over hun adopteerbare pups. Meer informatie.