Familielid verlaat hond buiten Burger King met tranentrekkende notitie

Een hond vastgebonden buiten een Illinois Burger King kreeg veel aandacht toen een groep mensen hem benaderde en een hartverscheurend briefje aan zijn halsband zag. Er stond: “Hallo, ik ben Koning. Ik ben een goede jongen. Hou van knuffelen en kussen.” Het briefje vermeldde ook de verjaardag van de hond.

Hoewel de persoon die de hond daar achterliet hem niet op verantwoorde wijze overgaf, was het duidelijk dat iemand heel veel van hem hield. Dus in plaats van King een nieuw thuis te vinden, kwamen mensen in de gemeenschap samen om hulp te bieden aan King’s mens als ze dat wilden.

Burger King hondenbriefje

Op zoek naar King’s Family

De Monee Police Department nam King op en probeerde te achterhalen van wie hij was. Toen ze niet succesvol waren, stuurden ze hem naar de South Suburban Humane Society. Ze waren van plan hem ter adoptie aan te bieden, maar toen kwam zijn mens naar het asiel.

De moeder van King legde haar situatie tussen de tranen door uit. Ze zei dat ze gewond was op het werk en leed aan het Post Concussion Syndrome, waardoor ze niet in staat was om haar werk te doen. Ze moest intrekken bij een familielid terwijl ze probeerde weer op de been te komen. Terwijl ze daar was, liet een van haar familieleden King buiten Burger King in de steek zonder het haar te vertellen.

Hond gevonden bij Burger King

GERELATEERD: Jonge jongen verlaat zijn geliefde hond met favoriet speelgoed en hartverscheurende noot

“Haar familielid heeft King zonder haar medeweten in de steek gelaten en ze is er kapot van. Ze bracht al zijn eten, speelgoed, traktaties en we hadden samen een huilend gesprek”, schreef de South Suburban Humane Society op Facebook. “Ze wil proberen een nieuwe plek te vinden om te wonen om haar extreem goed verzorgde hond te houden waar ze zielsveel van houdt.”

Een van de medewerkers van de humane society bood aan om King te verzorgen, zodat zijn moeder een plek kon vinden waar honden welkom zijn. De vriendelijke vrijwilliger stemde ermee in om King een maand bij haar thuis te houden, en al snel kregen King en zijn moeder een happy end.

Hond gevonden op politiebureau

Eindelijk herenigd!

Terwijl King in zijn pleeggezin zat, zette iemand een GoFundMe-campagne op om King’s mens te helpen. Het doel van de inzamelingsactie was $ 3.000, maar het heeft nu bijna $ 7.000 opgehaald! De moeder van King was dus in staat om tijdelijke woonarrangementen te vinden waar zij en King samen konden zijn.

De humane samenleving registreerde het moment dat King zijn moeder weer zag na ongeveer een maand in een pleeggezin te hebben gezeten. Toen King zijn mens zag, kwispelde hij zo snel met zijn staart dat zijn hele kont wiebelde. Zijn mens piepte van opwinding toen ze knuffelde met haar beste vriendin.

Gelukkige hond gevonden bij Burger King

“Het was een zeer emotioneel weerzien voor de twee,” zei Emily Klehm, CEO van de South Suburban Humane Society. “Het was voor ons team duidelijk hoeveel liefde en genegenheid er tussen hen is, en hij was helemaal dolgelukkig om haar te zien. Ze snikte toen ze me alle dingen vertelde die haar zijn overkomen, en ik had tranen die over mijn gezicht stroomden.”

Het maakt niet uit met welke problemen we in het leven worden geconfronteerd, onze liefde voor onze honden vervaagt nooit. King en zijn mens hebben een onbreekbare band en het is geweldig dat zoveel hondenliefhebbers bereid waren om hen te helpen bij elkaar te blijven.

Bekijk King’s Reünie met zijn mens hier:

Uitgelichte afbeelding: Facebook