Eigenaren lieten ‘fokker-hond’ langs de kant van de weg achter toen ze niet langer bruikbaar was

Midge, een lieve pitbull, had maar één doel: haar baasjes plezieren, ongeacht haar welzijn. Ze bracht het grootste deel van haar dagen door aan een ketting en had nest na nest puppy’s. Toen haar baasjes haar niet meer bruikbaar vonden, lieten ze haar harteloos achter langs de kant van de weg. Gelukkig houdt het verhaal van Midge daar niet op. Midge werd opgepakt en naar de Humane Society gebracht, waar ze een tweede kans op leven kreeg. Haar reis naar geluk begon toen ze werd gespot op de website van Albert’s Dog Lounge Rescue. De vrouw die de foto van Midge zag, werd op slag verliefd op haar en besloot de oudere hond te redden.

Naar YouTube

Toen ze Midge ontmoette, was haar nieuwe moeder dolblij met de onmiddellijke band die ze deelden. Midge kronkelde zich een weg naar het hart van haar moeder, opgewonden om in een liefdevol huis te zijn. Midge’s nieuwe huis kwam met een omheinde tuin, waardoor ze haar hernieuwde vrijheid kon verkennen en ervan kon genieten.

De eerste paar weken werd Midge ’s nachts in de bench getraind. Het duurde echter niet lang voordat ze in het bed van haar baasje belandde. Midge had nog nooit regelmatig aan lichaamsbeweging gedaan, dus haar moeder zorgde ervoor dat ze haar meenam op ontspannen wandelingen door de buurt. Midge hield ervan om te snuffelen en haar omgeving te verkennen, waarbij ze de tijd nam om van elk moment te genieten.

Naar YouTube

Midge’s lieve en liefdevolle karakter won iedereen die ze ontmoette. Haar nieuwe familie merkte dat ze een speciale affiniteit had met muziek. Midge zat aandachtig te luisteren terwijl de man van haar baasje gitaar speelde. Midge werd ook een favoriet op het kantoor van de dierenarts, waar iedereen naar buiten kwam om haar te begroeten wanneer ze op bezoek kwam. Toen Midge een hartwormbehandeling onderging, koos het personeel ervoor om haar bij hen achter de toonbank te houden in plaats van haar in een kooi achter te laten, zodat ze meer tijd met haar konden doorbrengen.

Midge waardeert alle aandacht en genegenheid die ze krijgt van haar liefhebbende familie. Met wat extra training hoopt haar moeder Midge te registreren als therapiehond. Midge’s zachtaardige en vriendelijke karakter zou haar perfect geschikt maken voor het bezoeken van verpleeghuizen en ziekenhuizen, en vreugde brengen aan degenen die het het meest nodig hebben.

Naar YouTube

Midge’s verleden heeft haar beschermend gemaakt over haar bezittingen, waarschijnlijk vanwege een gebrek aan regelmatige maaltijden en speelgoed. Om haar angst te verlichten, bergt haar familie al het speelgoed op als er andere honden op bezoek komen. Midge heeft er geen probleem mee om haar genegenheid en dankbaarheid voor haar baasje te tonen, door vaak kusjes en knuffels te geven.

Het verhaal van Midge is een hartverwarmende herinnering aan de veerkracht en liefde die te vinden is in reddingshonden. Ondanks haar moeilijke verleden heeft Midge een “beker halfvol”-houding en omarmt ze haar nieuwe leven met open poten. Weer of geen weer, Midge vindt vreugde in elk moment en blijft geluk brengen aan haar eeuwige familie.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!