Een verhaal van twee pleegkittens hun hondenvriend brengt een herinnering voor koude dagen

Twee kittens zijn veilig en gezond in pleegzorg nadat een dienstdoende EMT de vooruitziende blik had om onder de motorkap van zijn auto te kijken en katachtigen te zoeken die een warm plekje uit de winterkou zochten.

Op een kille dag in New Jersey bespioneerde EMT Tom twee kleine lichamen die buiten de Galloway Township Ambulance Squad-faciliteiten achtervolgden. Tom realiseerde zich dat het kittens buiten het gebouw waren en was bezorgd dat de kleintjes in iemands automotor konden klimmen voor warmte. Dus toen zijn partner de volgende ochtend haar auto ging starten, wilde Tom controleren op kittens in de motorruimte.

Het is maar goed dat zijn intuïtie sprak, want inderdaad, er zaten twee kittens in de motor! En om een goed reddingsverhaal nog beter te maken, vonden kittens Wally en Buddy, eenmaal gered, een pleegvriend in Toms hond, Arya.

GERELATEERD: Sweet Senior Dog denkt dat familie geadopteerd kitten alleen voor hem is

Gered door slim denken

Toen Tom de motorkap van de auto openklapte, zat er een kitten op de motor. Als snelle babytijger probeerde hij in de wirwar van auto-onderdelen te verdwijnen, maar Tom was sneller. Hoewel er een wilsstrijd volgde waarbij Tom het kitten uit de auto moest wrikken, won hij en verzamelde het kitten, maar de sluwe tabby nam daarbij wat van Toms huid mee.

Kom tijd om het tweede kitten uit de motor te halen, Tom bewapende zich met zware werkhandschoenen. De strategie bleek verstandig en na het vermijden van krassen van kitten # 2, had hij al snel het kattenpaar in het station en warmde hij op.

Danielle, een vrijwilliger bij redding Kizzy’s Place, vertelde Liefde Miow, “Tom stopte ze in een doos met een roze ziekenhuisdeken, en Emily, zijn vriendin en een vrijwilliger bij Kizzy’s Place, haalde ze op van zijn werk.”

Blij om gered te worden, vestigden de broers Wally en Buddy zich onmiddellijk in hun pleeggezin met Tom en Emily. En toen Wally hoorde dat er een hond in huis was, was hij opgewonden om pleegzus Arya te ontmoeten en bedekte haar met kittenkusjes! Shy Buddy had even nodig om op te warmen voor Arya, maar toen hij dat eenmaal deed, werden ze het beste kleine trio vrienden.

Bovendien leerden Buddy en Wally ook over de magie van speelgoed in pleegzorg!

“De kittens bloeiden op in de pleegzorg, vooral sinds ze speelgoed ontdekten. Buddy houdt van string en Wally houdt van knuffels en speelgoed met bellen,” zei Danielle.

Foto: LoveMeow

“Buddy is nog steeds een beetje verlegen – een perfecte tegenhanger van gedurfde en extraverte Wally. Ze zijn geobsedeerd door eten en delen hun kom niet graag.”

En hoewel ze niet graag voedsel delen, delen de kittenbroers graag de warmte en liefde die ze hebben gevonden met Tom, Emily en Arya. Met koude temperaturen die over het hele land neerdalen, zitten veel katten en kittens nog steeds buiten vast om de elementen te doorstaan en warmte te vinden waar ze maar kunnen.

Het verhaal van Buddy en Wally dient als een uitstekende herinnering voor de winter – controleer altijd onder je auto en onder de motorkap voordat je de motor start op koude dagen en nachten.

GERELATEERD: 10 manieren om zwerfkatten deze winter te helpen

Omdat Tom deze gedachte in gedachten hield, zijn Buddy en Wally nu buiten gevaar en zullen ze binnenkort de vreugde van een eeuwig thuis vinden.

Feature Afbeelding: @kizzysplaceinc /Instagram