Een hond met nep-reddingsgroep bindt het hart van de vrouw aan haar eigen hart

Redders van The Animal Pad, een non-profit hondenreddingsorganisatie, zijn onlangs begonnen aan een missie om een groep honden te redden die in erbarmelijke omstandigheden leven. Eén hond in het bijzonder veroverde hun hart: een hond die ze ‘My Girl’ noemden. Dit is het inspirerende verhaal van hoe My Girl, samen met honderden andere honden, werd gered en een tweede kans in het leven kreeg. De reddingsmissie van de Animal Pad begon toen ze een faciliteit ontdekten die zich voordeed als een legitieme hondenredding. Deze faciliteit zamelde donaties in, maar slaagde er niet in om voldoende voedsel en medische zorg te bieden aan de bijna 400 honden die aan hun zorg waren toevertrouwd.

Naar YouTube

Erica, een regisseur bij The Animal Pad en een redacteur en producent bij The Dodo, deelde het verhaal met het publiek van The Dodo en benadrukte het belang van het redden van deze honden. Mijn meisje was in ernstige nood toen reddingswerkers haar voor het eerst vonden. Ze was ondervoed en had medische hulp nodig. Ondanks haar toestand maakte ze onmiddellijk contact met de reddingswerkers en toonde ze dankbaarheid en liefde. Met de juiste medische zorg, voeding en wat liefdevolle zorg begonnen My Girl en de andere honden te herstellen.

Naarmate de honden sterker werden, konden ze de faciliteit verlaten en naar pleeggezinnen verhuizen. De reis van My Girl naar een pleeggezin in de Verenigde Staten was langer dan de meeste, omdat ze in slechtere conditie begon dan de andere honden. Ze is echter nooit gestopt met vechten voor haar leven.

Naar YouTube

Uiteindelijk bereikte My Girl eindelijk de faciliteit van The Animal Pad, waar ze met open armen en liefde van het hele team werd ontvangen. Ze werd al snel de meest liefdevolle en dankbare hond onder hun hoede. Tijdens een adoptie-evenement werd een vrijwilliger verliefd op My Girl en stemde ermee in om haar op te voeden. De echte magie gebeurde toen ze de ouders van de vrijwilliger ontmoette, die ook meteen verliefd op haar werden.

Nu heeft My Girl haar eeuwige thuis gevonden bij haar nieuwe familie. Ze vindt het leuk om rond te rennen op hun grote terrein en de hele dag de vreugde van “zoomies” te ervaren. Het belangrijkste is dat ze goed wordt verzorgd en ongelooflijk gezond is. De faciliteit waar My Girl en de andere honden werden gevonden, is volledig gesloopt en veel honden hebben liefdevolle pleeggezinnen gevonden. De Animal Pad was in staat om ervoor te zorgen dat er geen honden meer zouden lijden in deze faciliteit.

Naar YouTube

Sommige honden wachten echter nog steeds op hun eeuwige thuis en pleeggezinnen. Ze verkeren in veel betere omstandigheden en ontvangen dagelijks liefde, voedsel en zorg. Net als My Girl zullen ze uiteindelijk allemaal hun eeuwige thuis vinden en de liefde en het geluk ervaren die ze verdienen.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!