Duitse dog wordt verliefd op nieuwe oma tijdens een wandelpad

Wanneer je het bos in gaat voor een wandeling, weet je nooit wat je zult vinden. Tussen de planten en dieren die je ziet, is het elke keer weer anders. Maar Alyssa had zeker niet verwacht dat ze vriendschap zou vinden voor zowel haar als haar prachtige Duitse dog, Kernel, tijdens het wandelen op een pad.

En zoals je misschien al verwachtte, was het nieuwsgierige Kernel die ze allemaal samenbracht.

Aaien

Op een paar afzonderlijke wandelavonturen passeerden Alyssa en haar roedel hetzelfde oudere echtpaar op het pad. En elke keer merkte ze dat ze lachten naar haar Duitse dog, Kernel. Toen ze eindelijk de kans hadden om te communiceren, werd de vriendelijke reus meteen verliefd op hen beiden. Hij was er zeker van dat hij het verliefde stel elke keer zou smoren als ze elkaar daarna tegenkwamen. Dit was niet zo’n verrassing voor zijn moeder, omdat Kernel bekend staat om zijn voorkeur voor oudere dames.

Op een dag zagen ze haar helemaal alleen over het pad lopen. Dus vroeg Alyssa naar haar man. Helaas vertelde ze dat hij was overleden. Dit raakte Alyssa heel hard, omdat het stel haar zo deed denken aan haar eigen grootouders, om wie ze nog steeds rouwt.

Toen Alyssa en haar gezelschap haar weer tegenkwamen op het spoor, vertelde de vrouw dat ze die dag doelbewust naar buiten was gekomen in de hoop hen te vinden. Natuurlijk wisten ze dat ze informatie moesten uitwisselen. Nu vergezelt ze de roedel minstens één keer per week op hun wandeling.

Kern

Alyssa heeft een hondenuitlaatbedrijf zonder lijn, dus Kernel en de roedel geven de nieuwe weduwe een gevoel van vriendschap en wat broodnodige tijd in de natuur.

“Het is gewoon zo leuk om ze rond te zien rennen en hun geuren te ruiken. Ik voel me welkom. Het is gewoon een geweldige traktatie,” zei ze.

Na een paar uitstapjes met hen vroeg de vrouw om kernel’s nieuwe oma te worden. Ze vindt het heerlijk om met hem te wandelen. Ze houdt er ook van om zijn foto te maken, omdat ze ooit een professionele fotograaf was en hij een ongelooflijk knap onderwerp is.

Ze zijn de beste vrienden geworden. In feite zijn ze allemaal zo naar elkaar toegegroeid dat shij nodigde zelfs Alyssa en Kernel bij haar thuis uit voor een moederdagmaaltijd!

“Het was kernel’s opname naar Cal (de inmiddels overleden echtgenoot van de vrouw) die we allebei heel speciaal vonden,” zegt Alyssa.

Familiefoto

Terwijl ze door het verlies van haar man navigeert, heeft Kernel haar een gevoel van routine en vriendschap gegeven. Want wat is er nou mooier dan een boswandeling te maken met je beste bontuiteinden?

Bekijk hieronder het hele hartverwarmende verhaal over de vriendschap van Kernel en oma. En om op de hoogte te blijven van Kernel en zijn vele avonturen, volg hem via zijn Instagram-pagina.

Uitgelichte afbeelding: YouTube