Dr. Travis wordt emotioneel tijdens eerbetoon aan zijn senior reddingshond

Nadenken over het verlies van je hond is iets dat elke hondenouder gemakkelijk verdrietig kan maken. Zelfs als je weet dat je hond niet veel tijd meer heeft, is het nog steeds moeilijk om over hun dood te praten zonder tranen te krijgen. Mensen zonder hond begrijpen het misschien niet, maar Dr. Travis Stork van de show The Doctors begrijpt meer dan wie dan ook. Hij had zijn reddingshond, Nala, 17 jaar lang! Dus haar verliezen brak zijn hart elke keer als hij er aan dacht. Toen zijn collega’s een verrassingshulde aan Nala lieten zien in de show, werd Dr. Travis extra emotioneel. Nala betekende tenslotte de wereld voor hem.

Beeld: @TheDoctors/Facebook

Leven met Nala

In de show The Doctorswaren ze van plan om over Nala te praten tijdens een van de afleveringen. Dr. Travis was meer dan blij om zijn harige vriend te bespreken, maar hij had nooit verwacht een emotionele video te zien. Ze planden een video voor hem, met alle mooie momenten die hij en Nala samen hadden. Als klap op de vuurpijl hadden ze zelfs iemand die voor Nala sprak en Dr. Travis vertelde wat een geweldige hondenvader hij is.

Natuurlijk barstte Dr. Travis in tranen uit bij het zien van deze emotionele video. Hij adopteerde Nala 17 jaar geleden, en hij wist dat ze het einde van haar leven naderde. Ze hadden samen zo veel meegemaakt, en ze hadden zo veel prachtige avonturen beleefd. Nala was niet zomaar een hond voor hem, ze was zijn viervoetig kind.

Beeld: Screenshot, The Doctors YouTube

In de loop der jaren verscheen Nala vaak in de show. Niet alleen werd ze goed verzorgd en geliefd door haar vader, maar iedereen aanbad haar. Ze heeft zoveel mensen ontmoet en zoveel levens beïnvloed tijdens haar tijd op aarde. Het zien van de video maakte Dr. Travis extra emotioneel vanwege de vele harten die ze had geraakt. Plus, de onzekerheid over wanneer ze zou overlijden was beangstigend voor hem.

Een van de andere artsen in de show, Dr. Andrew Ordon, had slechts een jaar eerder zijn Bulldog genaamd Lulu verloren. Hij gaf Dr. Travis veel advies en vertelde hem dat het het beste is om onze dierbaren die zijn overleden te herinneren in plaats van ze te vergeten. Zelfs een jaar later mist Dr. Ordon Lulu nog steeds heel erg, dus hij wist precies wat Dr. Travis doormaakte.

Beeld: Screenshot, The Doctors YouTube

Een eerbetoon aan Nala

Niet lang na het opnemen van de emotionele aflevering, is Nala overleden. Ook al zag Dr. Travis het aankomen, toch brak het zijn hart. Het verlies van haar maakte de video van de show achteraf nog emotioneler voor hem, maar het was nog steeds een mooi eerbetoon aan zijn familielid.

“Voorbereiden op het einde, en toch hun begrafenis niet hebben tot het zover is – het is een beetje een emotionele achtbaan,” zei Dr. Travis. “Zij is wie ik wou dat iedereen kon zijn. Ik denk gewoon aan de levens van alle mensen die ze heeft aangeraakt. Ze is gewoon zo lief, het doet mijn hart smelten!”

Beeld: @TheDoctors/Facebook

In de loop van 17 jaar hadden Nala en Dr. Travis alles samen meegemaakt. Nala was zelfs al bij hem voordat hij dokter werd. Zij hielp hem door de moeilijkste momenten in het leven en zij was er altijd om hem op te vrolijken. Tenslotte gaf hij haar een liefdevolle plek om thuis te noemen en zorgde hij jaar na jaar geweldig voor haar.

Hoewel Nala’s overlijden extreem moeilijk was voor Dr. Travis, liet hij dat zijn liefde voor honden niet beïnvloeden. Hij heeft sindsdien een hond geadopteerd genaamd Charlie, die nu een ander belangrijk gezinslid is net als Nala. Hij moedigt ook veel andere mensen aan om te adopteren, omdat hij weet hoeveel het je leven kan veranderen en dat van de hond ook.

Bekijk de emotionele aflevering hier:

H/T: thedoctorstv.com
Featured Image: @TheDoctors/Facebook en Screenshot, The Doctors YouTube