Dove hond werd weggegooid toen ze fokker geen winst kon maken

Toen Francine, een dove en zieke Pit Bull-puppy, in een afvalcontainer werd gevonden, had niemand kunnen voorspellen aan welke ongelooflijke reis ze zou beginnen. Dit inspirerende verhaal over liefde, veerkracht en de kracht van de band tussen mens en dier zal zeker de harten van dierenliefhebbers overal ter wereld verwarmen. Francine’s verhaal begon toen ze werd ontdekt in een afvalcontainer en naar de dierenbescherming werd gebracht. Hoewel het onmogelijk is om de volledige details van haar verleden te kennen, is het waarschijnlijk dat ze in de steek is gelaten vanwege haar doofheid en medische problemen, omdat deze factoren haar moeilijk te verkopen en duur zouden maken om voor te zorgen. Gelukkig veranderde haar geluk toen ze werd opgevangen door een lokale reddingsgroep genaamd Dark Horse Dogs.

Naar YouTube

Het was via Dark Horse Dogs dat Francine haar pleeggezin vond bij Jess, een hondentrainer die de kans niet kon weerstaan om voor deze unieke pup te zorgen. Jess voelde zich meteen aangetrokken tot de uitdagingen van Francine. Francine was niet alleen doof; Ze had ook schurft die gepaard ging met huidinfecties en had ondergewicht door gebrek aan voeding. Jess wist dat ze Francine’s leven kon verbeteren met geduld en zorg. Vanaf het moment dat Francine in haar nieuwe huis aankwam, was ze een constante bron van vermaak en vreugde.

Naar YouTube

Ondanks haar onvermogen om te horen, paste Francine zich snel aan haar omgeving aan en leerde ze verschillende handgebaren om met Jess te communiceren. Hun constante oogcontact hielp haar om zich veilig en geborgen te voelen, vooral als ze zich buiten waagde, waar ze vaak bang was. Francine’s eigenzinnige persoonlijkheid en tomeloze energie maakten haar tot een onvergetelijke aanwezigheid in het leven van Jess, ‘parkouring’ door het huis en hilarische capriolen.

Als hondentrainer was Jess in staat om Francine’s vele vocalisaties te identificeren en te begrijpen wanneer ze honger had, zich verveelde of aandacht zocht. Haar scherpe observatie en geduld stelden haar in staat om de perfecte omgeving te bieden voor Francine om te gedijen. Naarmate Francine bleef groeien en bloeien, vond Jess het steeds moeilijker om te overwegen haar te laten gaan. Toen het tijd was om haar te adopteren, kon Jess de gedachte niet verdragen om afscheid van haar te nemen en besloot ze Francine een permanent lid van haar familie te maken.

Naar YouTube

Veel mensen zijn misschien overweldigd door het idee om een hond met speciale behoeften te adopteren, maar de ervaring van Jess met Francine bewijst dat deze ongelooflijke dieren net zo goed liefde en gezelschap verdienen. Francine’s reis van een afgedankte puppy naar een geliefd familielid is niets minder dan een wonder.

Jess’ band met Francine is anders dan ze ooit heeft meegemaakt, en ze is dankbaar voor de kans om deel uit te maken van haar verhaal. Hoewel ze misschien niet in staat is om het verleden te veranderen, weet Jess dat Francine een mooie toekomst voor zich heeft.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!