Dog-Mom eert haar geliefde pitbull die een gapend gat in haar ziel achterliet

Toen een pitbull genaamd Tad voor het eerst werd geadopteerd van een redding, deed zijn nieuwe familie het ondenkbare. Zes maanden later werd hij teruggestuurd naar de redding, uitgehongerd en bijna dood. Toen kwam Jolene, een liefhebbende hondenmoeder, het verhaal van Tad tegen en wist dat ze hem moest redden.

Tad’s reis naar genezing begon toen Jolene hem naar huis bracht om haar andere honden, Emmi, Daisy en Po, te ontmoeten. Elke hond had een unieke relatie met Tad, waardoor hij leerde hoe hij plezier kon hebben en liefde kon ervaren. Emmi, een aanhankelijke pup, deelde een lieve, zachte band met Tad. Terwijl Daisy, de roedelleider, hem leerde hoe hij moest spelen en haar autoriteit moest respecteren. Po en Tad vormden een ware ‘bromance’, zochten elkaar voortdurend op en werden onafscheidelijk.

Beetje bij beetje begon Tad te leren wat liefde en genegenheid betekenden, waarbij hij zijn pijnlijke verleden vergat en zijn nieuwe leven omarmde. Jolene en haar familie zetten hun hart en ziel in om Tad te genezen en hem het best mogelijke leven te geven. Helaas bleek Tad’s trauma uit het verleden te veel voor hem om te overwinnen, en hij stierf, zijn familie en broers en zussen diepbedroefd achterlatend.

In de nasleep van het overlijden van Tad realiseerde Jolene zich dat de beste manier om zijn nagedachtenis te eren was om een andere hond te redden. Toen vonden ze een kleine puppy genaamd Minnow. Minnow’s gemakkelijke en zelfverzekerde aard bracht geluk en gelach terug in hun leven. Ze werd al snel een deel van de roedel, speelde met de andere honden en hielp hen te genezen van hun verdriet.

Via Minnow vonden Jolene en haar familie een manier om verder te gaan en Tad’s nagedachtenis te blijven eren. Minnow’s aanwezigheid heeft geluk en genezing in hun leven gebracht, wat bewijst dat liefde werkelijk alles kan overwinnen.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!