Deze honden werden ooit achtergelaten op een stortplaats, maar je hielp ze te voeren

Elke keer dat je iets koopt in de iHeartDogs-winkel, gaat een deel van die winst naar Greater Good Charities, een organisatie die veel dieren in nood helpt. Het GOODS-programma van Greater Good Charities doneert voedsel en andere essentiële benodigdheden aan opvangcentra en reddingen. Die donaties kunnen helpen de levens van de geredde dieren bij die organisaties te redden. Sommige van die dieren in nood zijn honden die in de steek zijn gelaten door families waarvan ze dachten dat ze ze konden vertrouwen.

Een vrouw genaamd Juanita woont in een deel van de Rio Grande-vallei dat bekend staat als een stortplaats voor ongewenste huisdieren. Het is hartverscheurend om te zien dat zoveel dieren aan hun lot worden overgelaten, maar Juanita is een alleenstaande moeder van drie kinderen met een laag inkomen, dus ze kan het zich niet veroorloven om zelf honden te adopteren en te verzorgen. Dat weerhoudt haar er echter niet van om er alles aan te doen om deze achtergelaten huisdieren te ondersteunen.

Grote Pyreneeën verlaten reddingshond

Momenteel zorgt Juanita voor enkele honden die op haar terrein zijn achtergelaten. Ook al kan ze ze niet veel geven, ze doet er alles aan om ze geliefd en goed gevoed te houden.

Gelukkig, toen de Palm Valley Animal Society uit Edinburg, Texas, hoorde over Juanita’s situatie, kwamen ze in actie om op alle mogelijke manieren te helpen. Palm Valley Animal Society bevindt zich in een verarmd gebied, dus gebruiken ze donaties van Greater Good Charities en de MuttNation Foundation om ouders van huisdieren en dakloze huisdieren in de gemeenschap te ondersteunen.

Een tweede kans voor afgedankte honden

Dankzij donaties van de Palm Valley Animal Society kan Juanita haar honden voeden met gezond voedsel en tegelijkertijd andere honden ondersteunen die op haar terrein worden achtergelaten totdat ze een ander thuis vinden. Nu kan Juanita’s familie de honden houden waar ze voor hebben gezorgd, omdat ze zich nooit zorgen hoeven te maken dat ze niet genoeg voer voor huisdieren hebben.

Groep verlaten honden bij redding

“Vandaag de dag ontvangen haar ooit in de steek gelaten huisdieren nu haar onvoorwaardelijke liefde. Ze hoeven zich nooit meer te herinneren hoe het is om honger te hebben of ongewenst te zijn, en ze hoeven zich geen zorgen te maken dat Juanita ze ooit opgeeft, alleen maar omdat ze het zich niet kan veroorloven om ze te voeden”, schreef Palm Valley Animal Society.

Wanneer u winkelt in de iHeartDogs-winkel, helpt u dieren zoals deze verlaten honden een beter leven te krijgen. Zelfs kleine aankopen kunnen een impact hebben. Dus bedankt aan alle helden die producten hebben gekocht om honden in nood te helpen!

De volgende producten bieden hondenvoer van hoge kwaliteit voor opvangcentra en reddingen, waardoor ze meer van hun kostbare geld kunnen reserveren voor medische kosten, benodigdheden en het verspreiden van het woord over hun adopteerbare pups. Meer informatie.