De langste bewoner van shelter wacht al 653 dagen om naar huis te gaan

Julie, een grafisch ontwerper in de staat Washington, is vrijwilliger voor de Benton-Franklin Humane Society. Julie ontmoette de langste bewoner van het asiel, Snoopy, een oudere dove hond. Snoopy is er al 653 dagen!

Een jaar geleden werd Snoopy gediagnosticeerd met de ziekte van Cushing die zijn gehoor en gezichtsvermogen heeft aangetast. Julie haalt Snoopy uit zijn kennel om in de tuin te spelen. Ze raakte vrij snel aan hem gehecht, maar wist dat hij moeilijk te plaatsen zou zijn. Hij is een gelukkige, gelukkige hond, maar wordt over het hoofd gezien vanwege zijn leeftijd en gezondheidsproblemen. Julie zegt in de video: “Hij geniet van eenvoudige vreugden.” De pup is dol op zijn speelgoed en dekens en zuigt er zelfs op voor comfort.

Hoewel Snoopy nog steeds geen thuis kan vinden, zijn mensen naar voren gestapt om dingen voor zijn kennel te doneren, zoals een comfortabel orthopedisch bed. Maar vanwege zijn leeftijd en gezondheid wordt Snoopy nog steeds over het hoofd gezien door potentiële adoptanten. Hoewel de dierenarts zegt dat hij het goed zal doen met de behandeling en waarschijnlijk nog enkele gouden jaren over heeft, heeft hij frequente dierenartsbezoeken en dure medicatie nodig. In feite heeft Snoopy in de loop van 653 dagen slechts één meet and greet gehad die nooit is uitgekomen.

De pup blijft in het asiel zonder thuis. Laten we ons deel doen en zijn verhaal delen, zodat Snoopy zijn lang en gelukkig leven vindt! Voor meer informatie over Snoopy, klik hier!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!