De beveiligingscamera van de familie legt de geest van ‘overleden’ hond vast die langskomt voor een bezoek

Zelfs als je een hond verliest, laten ze je nooit echt achter. We houden onze geliefde honden voor altijd in ons hart en brengen ze weer tot leven door herinnering en eeuwige liefde.

Dit is een verhaal over een lieve Golden Retriever genaamd Kujo, een familiehond die geliefd is bij velen. Kujo stak op 23 mei 2018 de Regenboogbrug over, volgens een inmiddels virale TikTok-video over haar. De video is echter meer dan alleen een doorsnee eerbetoon.

“De familie had bezoek.”

Nadat ze was overleden, werd Kujo gecremeerd. Haar as verblijft momenteel in het ouderlijk huis. Dat maakt dit volgende deel zo freaky.

De TikTok-video begint met het introduceren van Kujo, waarin ze beschrijft wat voor soort hond ze was en hoe haar familie van haar hield. Het snijdt vervolgens naar een Ring-video over huisbeveiliging van 5 juni 2022 (3 jaar na de dood van Kujo).

“… op 5 juni 2022 gebeurde er iets geweldigs! De familie had een bezoeker…” een bijschrift op de beelden luidt.

TikTok

In de eerste seconde of twee zie je iemand de voordeur van het huis uitgaan. Om welke reden dan ook, ze laten de deur op een kier staan als ze naar buiten gaan.

Dan beweegt een donzig uitziende witachtige waas over het scherm naar de open deur, bijna alsof deze zweeft. Het ziet eruit als een spookhond, die door de kamer draaft. Zou het kunnen… de geest van wijlen Kujo?

TikTok

Het maakt niet uit hoe vaak je de video opnieuw afspeelt, het lijkt er echt op dat een schimmige hond de persoon de deur uit volgt. Bekijk de video hieronder zelf:

Kujo waakt over haar familie vanuit Doggy Heaven

Sommigen zullen zeggen dat het een glitch of een reflectie is, maar velen geloven dat de onscherpte op het scherm Kujo’s geest is. Hoewel het over het algemeen freaky is om iemand van achter het graf te zien terugkeren, geeft de video een positieve draai aan de griezelige verschijning.

Een bijschrift luidt:

“We houden van je en missen je Kujo. Bedankt voor het waken over ons vanuit de doggy heaven.”

TikTok

Commentatoren op TikTok voelden zich ook getroost door de verschijning van wat kujo’s geest lijkt te zijn. Anderen gaven toe zich verpletterd te voelen door de beelden.

“Dat is zo geweldig!! Dus sorry voor je verlies, maar het lijkt erop dat [s]hij is nog steeds om je heen.” – @caesarkane13

Dit deed me kapot gaan. Ik dacht dat ik op een avond de stappen van mijn Buddy hoorde, ik weet dat hij ons bezocht.” – @ierikalorraine

Omg dit brak mijn hart. Je prachtige engel je kwam terug naar je familie.” – @kimberlyhartmorgan

Of je de beelden nu hartverwarmend vindt of een hoax, we kunnen allemaal begrijpen waarom een gezin de aanwezigheid van hun hond blijft voelen, zelfs nadat ze weg is.

Uitgelichte afbeelding: TikTok