Dame vertelt blinde puppy dat hij zijn vlucht naar een nieuw huis moet missen

Toen iemand een doos met puppy’s naar de Saipan Humane Society bracht, wisten ze niet dat een van hen de meest gekoesterde, kostbare pup zou blijken te zijn. Charles, een kleine puppy zonder ogen, veroverde ieders hart, inclusief zijn pleegmoeder, Lauren. Een vrouw die pleegt voor de Saipan Humane Society realiseerde zich onmiddellijk dat Charles geen ogen had en ging ervan uit dat het moeilijk zou zijn om een thuis voor hem te vinden. Ze besloot hem echter in huis te nemen en hem te verzorgen, zodat hij zich kon aanpassen aan het leven zonder zicht.

Naar YouTube

In het begin had Charles een paar haperingen toen hij als blinde puppy door de wereld leerde navigeren. Zijn band met Lauren speelde een cruciale rol bij het helpen aanpassen van hem. Geleidelijk aan begon Charles het geluid van haar voetstappen te herkennen, waardoor er geen klikgeluiden meer nodig waren om hem te begeleiden. Elke dag werd hun band sterker en Charles werd een integraal onderdeel van de familie.

Naar YouTube

Hij vond het heerlijk om ’s nachts op het hoofd van zijn pleegmoeder te slapen, knuffelend met zijn lichaam op haar gezicht. Charles was de eerste hond waar Lauren een soortgelijke band mee voelde sinds haar geliefde hond Tasi vorig jaar overleed. Het hebben van Charles in de buurt was een grote bron van troost en vulde de leegte die was achtergelaten door het overlijden van Tasi.

Charles was niet alleen gehecht aan zijn pleegmoeder, maar wilde ook deel uitmaken van alles wat het gezin deed. Hij nam gretig deel aan hun activiteiten en toonde zijn liefdevolle en lieve karakter. Lauren was mede-oprichter van een organisatie die honden uit Guam en Saipan naar adoptanten en reddingen in de Verenigde Staten stuurt. Charles zou op een vlucht zitten om zijn eeuwige thuis te vinden, maar het lot had andere plannen. Hij miste zijn vlucht toen zijn pleegmoeder besefte dat ze het niet kon verdragen om afstand van hem te doen.

Naar YouTube

Lauren nam de beslissing om Charles officieel te adopteren, tot grote opwinding van haar familie. Ze konden zich geen leven zonder Charles voorstellen en waren verheugd hem te verwelkomen als een permanent lid van hun familie. Charles leidt nu een perfect leven dankzij Lauren, haar familie en de andere vrijwilligers van Saipan Humane Society.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!