Dame negeerde hond vastgebonden aan haar trailer die nog steeds een aanstekelijke ‘levensvreugde’ heeft

Een hond die vastgebonden aan een aanhangwagen werd gevonden en een maand lang werd verwaarloosd, verlangde naar voedsel en genegenheid. Gelukkig werd hij gered en uiteindelijk geadopteerd door een liefhebbende vrouw. De hond, die nu Oscar Meyer heet, heeft een lange weg afgelegd sinds zijn dagen van verwaarlozing en mishandeling.

Naar YouTube

De vrouw die bij de trailer woonde waar Oscar Meyer werd gevonden, vertelde reddingswerkers dat de hond op een dag was komen opdagen en nooit meer was weggegaan. In plaats van voor hem te zorgen, besloot ze hem vast te binden, waardoor hij zonder de juiste zorg of aandacht achterbleef. Toen reddingswerkers arriveerden, vonden ze het dikke touw van de hond zo verstrikt dat ze een groot mes moesten gebruiken om hem los te snijden.

Na zijn vrijlating was Oscar Meyer zichtbaar opgewonden en dankbaar dat er iemand was om hem te helpen. Hij werd naar een opvangcentrum gebracht waar hij door het personeel werd onderzocht en de zorg kreeg die hij hard nodig had. Ondanks zijn trauma waren zijn geluk en enthousiasme voor het leven vanaf het begin duidelijk. Hij inspireerde iedereen om hem heen met zijn vermogen om mensen te vergeven voor het onrecht dat ze hem in het verleden onrecht hadden aangedaan.

Naar YouTube

Na een week in het asiel te hebben doorgebracht, trok Oscar Meyer de aandacht van een personeelslid genaamd Kris, die besloot hem mee naar huis te nemen en hem op te vangen. Het duurde niet lang voordat Oscar zich aanpaste aan het gezin van Kris, inclusief haar andere hond, Simba. De twee honden kregen snel een band en het was duidelijk dat Oscar eindelijk de liefde en zorg ervoer die hij verdiende.

Naar YouTube

De levensvreugde van Oscar Meyer was aanstekelijk en het was duidelijk dat hij zijn verleden achter zich had gelaten. Hij vond het geweldig om Kris elke dag thuis te zien komen en leerde snel nieuwe trucs, zoals op commando zitten. Na een paar weken wist Kris dat ze Oscar Meyer permanent wilde adopteren.

Nu leeft Oscar Meyer zijn beste leven met zijn nieuwe familie, die ongelooflijk dankbaar is voor de kans om hem alle liefde en aandacht te geven die hij verdient. We zijn zo dankbaar voor de redding van Oscar en wensen de hele roedel het allerbeste!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!