Dakloze man zorgt voor puppy met gebroken been tot hulp arriveert

Paw Squadron, een dierenreddingsorganisatie in Bulgarije, kreeg een noodoproep over een puppy die was aangereden door een auto. Ze was helemaal alleen met een gebroken poot na het incident, en ze was doodsbang. Gelukkig zag een dakloze man de puppy in pijn en wilde haar helpen. Hij had niet veel middelen voor de pup, maar hij deed wat hij kon om haar te troosten en te helpen genezen.

De noodoproep leidde reddingswerkers naar een verlaten huis waar de man en de pup verbleven. Eerst leek het alsof er niemand thuis was, maar toen zagen ze een klein beetje beweging.

Puppy met gebroken poot gered

Redders redden puppy

De redders van Paw Squadron onderzochten elke kamer van het huis zonder geluk. Maar toen, in de laatste kamer die ze binnengingen, zagen ze het kleine hoofdje van een puppy uit een stapel dekens steken. De puppy hinkte naar de redders toe, en ze zagen dat haar gewonde poot een houten spalk had die de dakloze man voor haar had gemaakt.

De dakloze man was niet thuis toen de redders de pup ophaalden, maar ze ontdekten later dat hij in het ziekenhuis lag. Hopelijk kon iemand die hem kende hem vertellen dat de puppy veilig was. Niemand weet wie de arme pup met de auto heeft aangereden.

Puppy slaapt in auto

GERELATEERD: Dakloze man redt elk dier in brandend asiel

De puppy viel in slaap in de auto op weg naar de dierenarts. Ze had veel meegemaakt, dus voelde ze zich eindelijk comfortabel genoeg om haar rust in te halen. Na een controle stelde de dierenarts vast dat de pup in goede conditie was. Haar poot genas goed dankzij de spalk van de dakloze man. Ze kon verrassend goed lopen op haar poot, gezien alles wat ze had meegemaakt.

Puppy bij de dierenarts

Op weg naar herstel

Na het bezoek aan de dierenarts brachten de redders haar naar enkele andere pups van de organisatie, waaronder een kleintje waarmee ze zich onmiddellijk verbond. Terwijl ze met haar nieuwe vrienden speelde, leerde ze ook dat ze graag op schoenen kauwt, zelfs als mensen ze dragen. Ze ontdekte ook de opwinding van buikmassage.

Met goedkeuring van de dierenarts gaven vrijwilligers de pup een lekker bad, mogelijk de eerste die ze ooit heeft gehad. Ze was heel braaf tijdens het proces. Ze kronkelde niet en maakte geen geluid. Daarna rommelde haar buikje, dus kreeg ze een heerlijke natte maaltijd.

Reddingspup krijgt buikmassage

Toen ze eenmaal gezond was en klaar om aan een nieuw avontuur te beginnen, hielpen de vrijwilligers haar bij het vinden van het perfecte huis voor altijd. Deze puppy is slechts een van de vele die ze gered hebben, en ze zijn sterk afhankelijk van donaties tijdens deze missies. Dus als u Paw Squadron wilt helpen steunen, kunt u doneren op hun website.

Bekijk haar reddingsvideo hier: