Bulldoggen zetten zich volledig in om “dood te spelen” om straf te voorkomen na het maken van rommel

Onze honden metgezellen kunnen zeer geruststellend zijn en ook de bron van overvloedig komisch entertainment. Maar ze kunnen ook behoorlijk wat kattenkwaad uithalen. Soms, zoals in het geval van Bulldogs Sophia en Oliver, gaan de twee hand in hand.

Het paar pups besloot een puppyfeestje te houden terwijl hun ouders er niet waren, en dat resulteerde in wat schade. Dus besloten ze “dood te spelen” om hun straf uit te stellen of zelfs te voorkomen.

Oliver

Sophia en Oliver zijn absoluut schattig. En ze probeerden dat in hun voordeel te gebruiken nadat ze een mand hadden gebroken en op de meubels hadden gekauwd terwijl hun ouders er niet waren. Toen hen vervolgens werd gevraagd of zij het waren die de schade in de woonkamer aanrichtten, besloten ze allebei op hun rug te floppen en ‘dood te spelen’.

Maar het waren niet alleen hun vader en moeder die dit ongelooflijk grappig vonden.

Hun ouders namen de hilarische reactie van de honden op toen ze werden geconfronteerd met hun acties op en plaatsten de video vervolgens op hun Facebook-pagina. Zoals je misschien al geraden hebt, ging de video vrijwel onmiddellijk viraal en vonden meer dan 3,5 miljoen mensen op internet het zowel grappig als schattig.

Als de video begint, zie je Sophia’s witte, gespikkelde buik terwijl ze op haar rug ligt. Haar moeder vraagt haar, “wie heeft dit gedaan” terwijl ze naar een gebroken mand gaat. Ze lacht op de achtergrond als ze dan naar haar broer Oliver gaat, die ook ‘dood speelt’.

Het is uiterst geloofwaardig dat Oliver daadwerkelijk is overleden. Zijn mond hangt open en hij beweegt geen spier.

Ze roept zijn naam meerdere keren en vraagt hen zelfs opnieuw: “wie heeft dit gedaan?” Je kunt niet anders dan lachen, want er is minimale beweging en bijna geen reactie van de extreem schuldige honden.

Het is duidelijk dat het paar pups hun perfecte plan aan elkaar had gecommuniceerd voordat hun ouders de kamer binnenkwamen. Ze blijven allebei dood spelen en zetten zich volledig in voor de daad. Hun moeder duwt Oliver zelfs met haar voet, en hij kraakt nog steeds niet.

Sophia

Maar mama weet precies hoe ze ze in beweging moet krijgen. Ze doet wat ze gelooft dat gegarandeerd een antwoord krijgt en vraagt hen of ze een ‘snack’ willen. Vrijwel onmiddellijk staat Sophia op. Dan, langzaam maar zeker, geeft Oliver ook toe.

Dan vraagt hun moeder hen opnieuw naar de puinhoop, en Oliver gaat meteen weer liggen en doet alsof hij is overleden. Dan, als haar moeder nadert, gaat Sophia ook weer op haar rug liggen.

Je kunt de uiterst vermakelijke en glimlachopwekkende video hieronder bekijken.

Uitgelichte afbeeldingen: YouTube