Beste dierenreddingsorganisaties

Non-profitorganisaties voor dierenredding delen het gemeenschappelijke doel om voor altijd een thuis te vinden voor elke hond, ongeacht leeftijd, ras of vachtkleur. Of u nu op zoek bent naar adoptie, pleegzorg of misschien wilt u een financiële donatie doen zonder een huisdier in huis te halen, doe uw huiswerk door hondenreddingswebsites te bezoeken, omdat ze alle informatie hebben die u nodig heeft.

Zowel de non-profit dierenadoptie- als de pleegprocessen zijn afhankelijk van het stellen en beantwoorden van veel vragen om ervoor te zorgen dat potentiële huisdierouders niet alleen een geweldig thuis kunnen bieden, maar ook de tijd hebben om een nieuw familielid te verzorgen. Hetzelfde geldt voor succesvol koesteren.

Hier is onze lijst met de top zes dierenreddingsorganisaties, inclusief bronnen die zich richten op specifieke groepen honden, zoals oudere honden, die over het algemeen het moeilijkst te plaatsen zijn in huizen:

Non-profitorganisaties voor dierenredding

Beste vrienden is het grootste reservaat in zijn soort in Amerika en de thuisbasis van ongeveer 1.600 honden, katten, vogels, konijntjes, paarden, varkens en andere dieren. Afgezien van het feit dat het een toonaangevend licht is in de no-kill-beweging, biedt het geweldige vrijwilligersmogelijkheden en logeerpartijen met individuele honden. Hoewel het Best Friends Animal Sanctuary, gelegen in Kanab, Utah, het epicentrum is van de inspanningen van de non-profitorganisatie, biedt het aanvullende programma’s in Salt Lake City, Los Angeles, New York City, Atlanta, Houston, Northwest Arkansas. Best Friends werkt ook met reddingsgroepen in het hele land. Het is een 501©3 non-profit organisatie.

Northshore Animal League Amerika is ’s werelds grootste no-kill dierenreddings- en adoptieorganisatie met links om u te helpen de dichtstbijzijnde partnerorganisatie te vinden, ongeacht waar u in het land woont. De website is een geweldige bron over hoe u fondsen kunt werven, goedkope sterilisatie- en castratieklinieken kunt vinden, vrijwilligerswerk kunt doen, kunt pleegzorgen en zelfs hoe u een partner voor sociale media kunt worden. Het is een 501©3 non-profit organisatie.

Maddie’s Fonds is een toonaangevende stem in de dierenwelzijnswereld voor gedurfde ideeën, die leermiddelen, financiering en mogelijkheden biedt om zowel reddingsgroepen als individuele adoptanten en pleegzorgers te helpen. Maddie’s Fund heeft bijna $ 300 miljoen aan subsidies toegekend om het onderwijs in opvanggeneeskunde te bevorderen en pleegzorg als een standaard in het hele land op te zetten.

Er is een schat aan kennis te halen uit zijn blogs, podcasts en op Zoom gebaseerde communitygesprekken. Het is een 501©3 non-profit organisatie. Je moet een 501©3 openbare liefdadigheidsinstelling, gemeentelijke overheidsinstantie of universiteit zijn om een subsidie aan te vragen via Maddie’s Fund.

Senior hondenorganisaties

Het Senior Dog Project is een one-stop, go-to-website die helpt om oudere honden terug te brengen, die deze redding beschouwt als ouder dan vijf jaar. Andere organisaties beschouwen honden als senior als ze 7 jaar oud zijn. De site, via zijn verschillende categorieën, verwijst adoptanten door naar speciale organisaties in elke staat die zich richten op oudere honden. De Site van het Senior Dog Project vermeldt ook opvangcentra voor oudere honden in het hele land. Verder is er diepgaande informatie over de speciale soort zorg die oudere honden nodig kunnen hebben om actieve en gezonde familieleden te zijn. Oudere honden zijn geweldige metgezellen en hebben veel liefde om een gezin te geven in hun gouden jaren. Het is geen redding, accepteert geen donaties, reclame of regelt of houdt toezicht op de adoptie van honden.

Nog een senior hondenredding, de Grijze snuit Organisatie, werkt samen met groepen in het hele land om het leven van risicovolle oudere honden te verbeteren door financiering en middelen te verstrekken aan dierenasielen, reddingsorganisaties, opvangcentra en andere non-profitorganisaties. De website geeft details over het type ondersteuning dat het biedt, zoals het betalen voor dure operaties voor een oudere hond. Het is een 501©3 non-profit organisatie.

De underdogs helpen

Rural Dog Rescue heeft een missie om honden met een hoog risico te redden in economisch uitgedaagde, hoogdodende schuilplaatsen op het platteland. Deze honden, die de organisatie ‘underdogs’ noemt, worden vaak over het hoofd gezien voor zowel adoptie als redding en omvatten honden, die na het jachtseizoen in het zuidelijke deel van het land worden achtergelaten. Andere honden die meestal moeite hebben om geadopteerd te worden:

• Oudere honden
  • Zwarte honden
  • Zieke en gewonde honden

Het is een 501©3 non-profit organisatie.

Het bezoeken van alle bovenstaande sites van reddingsdierenorganisaties, zelfs als u niet adopteert of, geeft een goed inzicht in dierenwelzijn en de toekomst van een niet-doden dierenwereld in Amerika.