Beste afleidingsspeelgoed voor honden die graag graven

Honden hebben van nature de neiging om te graven. Wanneer hij graaft, wil uw hond misschien bereiken wat er onder de grond is of zelfs om een comfortabele plek te maken om te ontspannen. Maar je wilt natuurlijk voorkomen dat hij je tuin, tapijt of bank opgraaft. Hem omleiden naar een andere activiteit, zoals afleidingsspeelgoed, kan helpen.

Hier zijn de 5 beste afleidingsspeeltjes voor honden die graag graven:

1. Squishy Gezicht Studio Flirt Pole V2

Een geweldige manier om plezier te hebben met je beste vriend van de hond, is door met hem te communiceren met behulp van een flirtpaal. Flirtpalen bestaan uit een pvc-paal met een koord erdoorheen. Aan het einde is een speeltje bevestigd. Het zwaaien met het speelgoed voor uw pup om het speelgoed aan het einde van het koord te achtervolgen en te vangen, gebruikt zijn natuurlijke prooidrift. Eén punt voor jou, nul voor je tuin. Kosten $ 28,99.

1. Outward Hound Invincibles Snake Pluche Hond Speelgoed

Gebruik een piepend speeltje om de aandacht van je hond te trekken – en speel dan! Hoewel niet echt onoverwinnelijk, is dit speelgoed behoorlijk stevig. De Invincible speelgoedlijn heeft een Dura-Tuff binnenvoering en dubbellaagse buitennaden met een pluche buitenkant. Ze zijn leuk voor een hond om te apporteren (lees hier over het leren apporteren van je hond) en om te trekken. Hun meerdere piepers maken het speelgoed erg verleidelijk en kunnen zelfs een pup doen vergeten dat hij wilde graven. Kost $24,99.

1. Kong SqueakAir Ballen

Welke hond houdt niet van een tennisbal? Deze Kong ballen zijn er in verschillende maten en hebben een pieper om je pup te verleiden om te spelen. Het ophalen van deze leuke bal zal je hond helpen om al zijn plannen om je tapijt op te graven te vergeten. Kost $ 13,99.

1. Puzzelspeelgoed voor honden die graag graven (hier zijn onze top 6)

Er is veel speelgoed waarbij de aandacht van een hond wordt getrokken naar het oplossen van een puzzel. Hij moet het speelgoed misschien rollen of verschillende onderdelen duwen of trekken om gekoesterde brokjes en lekkernijen te verkrijgen die zullen worden uitgedeeld. Het plezier – om nog maar te zwijgen van het voedsel – dat dit speelgoed biedt, kan helpen een hond weg te lokken van het graven.

1. iFetch iDig Blijf Speelgoed

Hoewel de meeste honden het leuk zullen vinden om met sommige of al het bovenstaande speelgoed te spelen, zullen sommigen nog steeds de behoefte hebben om te graven. Dit geldt vooral voor Terriërs zoals Westies of Cairn Terriers, die werden gefokt om op ongedierte te jagen. Maar wanhoop niet: er is zelfs speelgoed bedoeld om te graven. De iFetch iDig Stay Toy moedigt een hond aan om in het speelgoed zelf te graven. U kunt het speelgoed en de traktaties van uw pup verbergen voor extra interesse. En het is zelfs wasbaar! Kost $ 99,99.

Waarom graven honden?

Honden graven om vele redenen op de vloer of grond. Soms zit het vast in het DNA van de hond, andere keren is het gerelateerd aan de omgeving van een pup. Redenen waarom honden graven zijn onder meer:

• Verveling
  • Ingesleten gedrag
  • Opwinding
  • Stress en angst
  • Medische problemen
  • Het is leuk!
  • Aandacht zoeken
  • Waardevolle items verbergen
  • Nestgedrag
  • Om hun temperatuur te regelen

Hoe te voorkomen dat uw hond graaft

Nadat je medische of stressproblemen hebt uitgesloten, gebruik je speelgoed en speel je om overtollige energie vrij te maken. Oefen zowel zijn lichaam als zijn geest.

Spelen met je hond helpt je band te bevorderen. Speel apporteren (hier is hoe je je hond kunt leren apporteren) of gebruik ander interactief speelgoed, zoals het hondenspeelgoed om te graven dat ik hierboven heb vermeld.

De sleutel is om zijn omgeving leuker te maken dan graven.

Graven is een natuurlijk hondengedrag. Maar er is veel speelgoed dat je kunt gebruiken om je hond af te leiden van het graven. Ze redden je tapijt en meubels. Als extra bonus zullen jullie allebei plezier hebben met het gebruik ervan!