Berry Good: Hondvriendelijke Strawbery Bark

Ik hou ervan om op een creatieve en leuke manier fruitige bevroren hondensnoepjes te maken. In mei 2013 maakte ik een Frosty Yogurt Berries Bone Parfait. Het was een Berry Good Hit! Het ging ook viraal en werd in 2014 uitgeroepen tot de beste hondentraktatie op internet, en het tijdschrift Family Circle publiceerde mijn recept in juli 2015.

Dit jaar zijn fruitige bevroren yoghurtschorstraktaties trending en gaan ze viraal op sociale media. Er zijn verschillende manieren om het zo te maken dat zowel jij als je harige vriend ervan kunnen genieten. In deze receptenpost zal ik delen hoe je een Berry Good Dog-Friendly Strawberry Bark voor je pup maakt.

Hondvriendelijke aardbeischors

Wat is bevroren yoghurtschors?

Bevroren yoghurtschors is een gezond tussendoortje op basis van yoghurt. Meestal wordt bevroren yoghurtschors gemaakt door yoghurt op een bakplaat (bekleed met bakpapier) uit te spreiden en deze te bedekken met ingrediënten zoals bessen voordat deze wordt ingevroren.

Hoe maak je bevroren yoghurtschors?

hondvriendelijke yoghurtschors
1. Smeer de yoghurt gelijkmatig op een met bakpapier beklede bakplaat. Gebruik Griekse yoghurt voor een betere smeerbare consistentie en het is optioneel om honing toe te voegen.
2. Voeg toppings toe aan de yoghurt. Bessen zoals aardbeien en bosbessen zijn de meest voorkomende fruittoppings.
3. Bevriezen ’s nachts of minimaal 5 uur totdat de yoghurt volledig hard is geworden.
4. Eenmaal ingevroren, uit de vriezer halen. Dan Breek in brokken of “stukjes schors”.
5. Serveer en geniet!

Het maken van bevroren yoghurtschors is ultra aanpasbaar en zo gemakkelijk om er een hondvriendelijk recept van te maken. Je voegt hondveilige pindakaas toe en strooit er wat gemalen hondensnoepjes of hondensupplementen in poedervorm over.

Wat is aardbeienschors?

Absoluut, de receptideeën voor aardbeienschors kwamen van bevroren yoghurtschors. Het is zo gemakkelijk om het op te zwepen en er zijn veel leuke manieren om het te maken.
Aardbeien en yoghurt zijn de hoofdingrediënten in dit recept:

Kunnen honden aardbeien eten?

Ja, met mate zijn aardbeien veilig voor honden om te eten en bieden ze gezondheidsvoordelen. Aardbeien kunnen een gezonde, caloriearme traktatie zijn voor honden. Aardbeien bevatten ook appelzuur, een natuurlijk enzym dat kan helpen de tanden van honden witter te maken en ook hun adem op te frissen.

Kunnen honden yoghurt eten?

Ja, met mate kunnen honden gewone, niet-gearomatiseerde en ongezoete yoghurt hebben. Yoghurt helpt de darmgezondheid van een hond omdat het eiwitten, calcium en probiotica levert.

Hoe maak je hondvriendelijke aardbeienschors?

Zoals ik al zei, zijn er veel manieren om dit recept voor aardbeienschors te doen. Om het eenvoudig en leuk te maken, zal ik een recept voor aardbeienschors maken dat is afgestemd op de consumptie van een enkele hond.

Welke ingrediënten zitten er in hondvriendelijke aardbeienschors?

Het heeft een basislaag van gesneden aardbeien en een plakje banaan; gegarneerd met yoghurt, bosbessen en geplette lever hondensnoepjes. (zie veelgestelde vragen voor optionele toppings)

Verse aardbeien – in dunne plakjes gesneden
Banaan – in rondjes gesneden
Yoghurt – Gebruik Griekse yoghurt voor een betere consistentie (optioneel: je kunt honing aan de yoghurt toevoegen)
Verse bosbessen – optioneel in kleine stukjes te snijden
Geplette hondensnoepjes – de favoriete hondensnoepjes van uw hond
Amazon Affiliate OpenbaarmakingIn dit recept heb ik de favoriete hondentraktatie met runderlongen van mijn golden retriever Choppers van Redbarn gebruikt. Het is een hondentraktatie met één ingrediënt en we hebben deze traktatie als autoship van Amazon.

Instructies: Hoe maak je hondvriendelijke aardbeienschors?

1. Gebruik een platte bakplaat bekleed met bakpapier (ik gebruikte een houten bord met bakpapier). Schik vervolgens de plakjes aardbei in een ster- of bloemvorm rond een schijfje banaan. Zorg ervoor dat ze elkaar allemaal raken.

Aardbei schors hondvriendelijk

2. Toppings: Bedek de banaan en een deel van de aardbeien met yoghurt en leg 4-6 stuks blauwe bessen in het midden.

Aardbeienschors voor honden

3. Vries ongeveer 30 minuten of een nacht in.
4. Strooi voor het serveren de favoriete geplette hondensnoepjes van uw pup

5. Serveer als een speciale traktatie of voeg het toe aan de verrijkingskom of maaltijd van uw hond.

Bessen Goede Hondvriendelijke Aardbei Schors

Veelgestelde vragen en tips om dit te maken Hondsvriendelijke hondvriendelijke aardbeischors

1. Wat zijn de verschillende opties voor toppings?
U kunt gebruik maken van een Hondveilige pindakaas In plaats van yoghurt of je doet een combo yoghurt-pindakaas als topper.
U kunt gebruik maken van gepureerde pompoen en/of meng het met yoghurt
U kunt elke Hondenvoer toppers in plaats van geplette hondensnoepjes.
U kunt ook elke Hondensupplementen in poedervorm

2. Hoe bewaar je deze aardbeischors?
Deze kun je 5 tot zeven dagen in de vriezer bewaren op bakpapier of in een bewaaremmer voor ijsblokjes.

Maak deze bes goede aardbeienschors voor uw hond

Probeer deze hondvriendelijke aardbeischors eens. Een leuke traktatie om te maken tijdens de zomermaanden, het vieren van patriottische feestdagen, blafdag en gotcha-dagen.

Een paar andere doglicious bevroren recepten voor hondensnoepjes die je misschien wilt proberen:

Wortel Bottenbouillon Bevroren Hondensnoepjes
Kokosolie Appel met Rozemarijn Bevroren Hondensnoepjes
Bevroren hondensnoepjes voor een frisse adem
25 zelfgemaakte bevroren hondensnoepjes (populaire recepten voor bevroren hondensnoepjes uit onze berichten)