Bemanningslid ziet puppy slapen in vuilnis en weet dat het zo moet zijn

Dieren kunnen ons leven binnenkomen, voorbestemd om bij ons te zijn. Sommige verbintenissen tussen mens en huisdier kunnen onverwachts plaatsvinden, zoals die in dit verhaal. Een recente ontmoeting met het opruimteam onthulde een hond die in de prullenbak was achtergelaten, wat leidde tot een buitengewone daad van vriendelijkheid van een van de leden. Een Facebook-bericht van het Missouri Department of Conservation beschreef het evenement, waar de Missouri Stream Teams, Beyond Housing en leden van de lokale gemeenschap locaties beoordeelden voor een opruimproject en een onvoorziene ontdekking tegenkwamen te midden van het puin.

Ingekapseld in een zwarte plastic vuilniszak te midden van het afval was een kleine puppy achtergelaten, een daad van wreedheid die gelukkig op tijd werd onderschept door de medelevende individuen. De ontmoeting was toevallig en bevestigde de overtuiging dat dieren ons vinden wanneer het de bedoeling is. Onder de bemanning was één persoon, Stream Team-coördinator Brian Waldrop, vooral geraakt door de benarde situatie van de puppy die zich in zo’n benarde situatie bevond.

Missouri Ministerie van Natuurbehoud/Facebook

Brian vertelde de ervaring aan FOX 2 St. Louis en uitte onmiddellijk zijn genegenheid voor de puppy: “Ik zat gewoon op mijn knieën, pakte hem op en werd meteen verliefd”, vertelde hij. Voor Brian was het een primeur om een hond op zo’n manier tegen te komen. Ondanks de ongewone omstandigheden van hun ontmoeting, voelde hij onmiddellijk een band en nam hij de beslissing om de puppy zelf te adopteren, in de overtuiging dat het het lot was.

Missouri Ministerie van Natuurbehoud/Facebook

Eenmaal thuis veranderde een bad de puppy van een schijnbaar gele naar een ongerepte witte vacht, waarbij de innemende aard en zachte vacht van de puppy werden getoond, zoals beschreven door Brian aan FOX 2. Terwijl hij nog steeds nadenkt over een naam voor de hond, met suggesties als “Hefty” die rondzweven vanwege de omstandigheden van hun ontmoeting in de Hefty-vuilniszak, heeft Brian hem liefkozend “Dude” genoemd.

Missouri Ministerie van Natuurbehoud/Facebook

Dankzij de opruimploeg en Brian’s bereidheid om de puppy een eeuwig thuis te bieden, eindigde dit verhaal gelukkig!

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!