Beller zei dat hij in de groene afvalcontainer moest kijken en dit is wie ze hebben gevonden

Dit verhaal gaat over een pitbull genaamd Malea, een zachtaardige hond die harteloos in de steek werd gelaten door een monster van een eigenaar. De pitbull werd midden in de zomerhitte in een snikhete afvalcontainer gestopt. Haar eigenaar sloot toen het deksel om er zeker van te zijn dat ze er niet uit kon komen en liep weg. We zijn veel verhalen over verlating tegengekomen, maar dit is misschien wel de wreedste tot nu toe. Malea had die dag echter een beschermengel die nooit van haar zijde week. En die engel stond op het punt haar leven te redden!

Verdwaalde redding van St. Louis/Facebook

Een medelevend persoon was getuige van deze verontrustende daad en nam contact op met Stray Rescue of St. Louis voor hulp. Donna Lochmann, de Chief Life Saving Officer, haastte zich samen met het reddingsteam naar de plaats delict om de hond te helpen. De man zei specifiek dat hij naar de groene afvalcontainer moest zoeken en toen ze het deksel optilden, zagen ze Malea met hoopvolle ogen terugstaren. Toen ze haar redders zag, begon Malea’s staart te kwispelen en verscheen er een glimlach op haar gezicht, opgelucht dat ze werd ontdekt door zorgzame mensen.

Verdwaalde redding van St. Louis/Facebook

Het reddingsteam was ontroerd door Malea’s situatie en worstelde om hun emoties in bedwang te houden over zo’n wreedheid jegens een onschuldige hond. Stray Rescue of St. Louis deelde op hun Facebook en uitte hun opluchting toen ze Malea bij bewustzijn aantroffen ondanks de intense hitte in de afvalcontainer. “We probeerden onze tranen te bedwingen, maar dit verslikte ons echt. Het was zo warm binnen; We zijn dankbaar dat ze niet is flauwgevallen.”

Lochmann klom in de afvalcontainer om Malea te troosten. Ze maakte een riem om de pup vast en hielp haar voorzichtig uit de afvalcontainer. Het team vervoerde de dankbare hond vervolgens naar hun asiel in St. Louis.

Verdwaalde redding van St. Louis/Facebook

Tijdens de reis overlaadde Malea haar redders met kusjes en uitte ze haar dankbaarheid. Lochmann troostte haar, bevestigde Malea’s waarde en verzekerde haar dat ze verre van waardeloos was. “Je bent een mooi meisje. Je hoort niet in de afvalcontainer. Je bent geen afval. Je bent GEEN afval. Nee. Je bent een mooi meisje. Jouw leven doet ertoe. Ja, dat doet het.”

Verdwaalde redding van St. Louis/Facebook

Eenmaal terug in het centrum regelden vrijwilligers een pleegmoeder om Malea in huis te nemen. Ze vond het geweldig om in een huis te zijn waar ze liefde en genegenheid ontving. Al snel vond Malea haar vaste familie en het verhaal van haar verlating was precies dat: een verhaal. Het is niet langer haar leven. Ze wil meer dan ooit! Dank aan de vrijwilligers en de barmhartige Samaritaan die deze redding mogelijk hebben gemaakt.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!