Beagle Puppy knijpt zus met heel zijn hart na schrijnend begin

Zelfs de meest ervaren redders bevinden zich in situaties waarin hun hart wat meer breekt voor de dieren die ze vinden. In dit geval werd een gezin van vier Beagle-puppy’s op tragische wijze achtergelaten in een afvalcontainer, aan hun lot overgelaten door een onbekend persoon. Toen de Halifax Dog Squad (HDS) uit Virginia de puppy’s ontdekte, waren ze zichtbaar verbijsterd door de aanblik van deze hulpeloze baby’s die alleen worstelden. Gelukkig arriveerde het reddingsteam op tijd om hen te redden. Zonder enig spoor van hun geschiedenis of eigenaar, was het duidelijk dat de puppy’s niet gewenst waren door degene die hen achterliet.

Triangle Beagle Redding van North Carolina / Facebook

Geïsoleerd op een locatie met kleine kansen op redding, schreeuwden de puppy’s om hulp zonder dat hun moeder in de buurt was. HDS coördineerde snel met een andere organisatie om ervoor te zorgen dat de puppy’s de zorg kregen die ze nodig hadden. Ze werden al snel overgebracht naar Triangle Beagle Rescue of North Carolina, een groep die zich toelegt op het redden en herplaatsen van Beagles. Hier kregen ze namen geïnspireerd op Paw Patrol-personages: Sky, Sweetie, Rocky en Zuma.

Triangle Beagle Redding van North Carolina / Facebook

Bij hun aankomst deelde Triangle Beagle Rescue (TBR) op Facebook: “Maak kennis met Sky, Sweetie, Zuma en Rocky. Ze kwamen vandaag naar ons toe van de Halifax Dog Squad, Inc. nadat ze achtergelaten waren gevonden in een afvalcontainer. Ze hebben het grootste deel van hun haar afgekrabd en afgebeten, zitten vol zweren en één pup is hoogstwaarschijnlijk blind.” Het team plaatste ook een updatevideo waarin te zien is dat de puppy’s veilig en wel binnen hun faciliteit zijn. Gulle donaties van de gemeenschap vergemakkelijkten onmiddellijke veterinaire zorg voor de puppy’s.

@tribeagles

Maak kennis met beagle-puppy’s Sky, Sweetie, Zuma en Rocky. Ze schoten te hulp nadat ze achtergelaten waren gevonden in een afvalcontainer. Ze hebben de Dogtor bezocht en hebben een paar weken genezing gehad. Blijf op de hoogte voor meer pup-dates. Als u deel wilt uitmaken van hun transformatieverhaal door een donatie te doen aan hun dierenartszorg, Venmo @trianglebeaglerescue #beagle #beagles #beaglesoftiktok #houndhouse #puppy #puppies #rescuedog

♬ Het goede deel – AJR

Oorspronkelijk hadden de puppy’s veel van hun vacht verloren en leden ze aan talloze zweren die voortdurende zorg en medicinale baden nodig hadden. Gelukkig bracht verder onderzoek geen ernstige gezondheidsproblemen aan het licht en bleek de pup die verdacht werd van blindheid toch zicht te hebben. Ze pasten zich snel aan hun nieuwe omgeving en verzorgers aan.

Triangle Beagle Redding van North Carolina / Facebook

Ondanks hun traumatische start werden de pups al snel verliefd op hun nieuwe omgeving bij TBR, waarbij ze hun charmante karakter niet lieten beïnvloeden door hun verleden. Het is moeilijk voor te stellen dat ze enkele dagen eerder dicht bij een tragisch einde waren. Nu ze gered zijn, zullen ze nooit meer in de steek gelaten worden. Ze zullen meer tijd besteden aan genezing en het leren van essentiële sociale vaardigheden en omgangsvormen onder de hoede van hun redders, om hen voor te bereiden op uiteindelijke adoptie.

Met hun innemende persoonlijkheden en vriendelijke karakter wordt verwacht dat deze puppy’s binnenkort een liefdevol thuis voor altijd zullen vinden. Veel succes voor de echte Paw Patrol, wiens toekomst er nu ongelooflijk rooskleurig uitziet! De bijgewerkte foto’s van de puppy’s zijn hieronder geplaatst.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!