Asielhond probeert adoptanten naar binnen te lokken met vriendelijk gezicht en liefde voor speelgoed

Wanneer dierenasielen overbevolkt zijn, kunnen honden en katten lang wachten op een liefdevol thuis. We moeten ons steentje bijdragen om verhalen zoals deze te delen om elk dier het leven te geven dat ze verdienen. Een vrijwilliger van het asiel hoopt op een wonder, want asielhond Kylie is de afgelopen drie jaar op zoek geweest naar haar eeuwige thuis. Kylie, een Shepherd-mix met een vleugje Boxer in haar gelaatstrekken, heeft een moeilijke reis achter de rug. Na een zware zwangerschap waarvoor een keizersnede nodig was, kon haar familie het zich niet langer veroorloven om voor haar te zorgen en werd ze overgegeven aan een opvangcentrum in Spokane, Washington.

Naar YouTube

Ondanks dat al haar puppy’s een thuis hebben gevonden, heeft Kylie moeite gehad om de juiste pasvorm te vinden. In een poging haar kansen te vergroten, werd ze overgeplaatst naar de Benton-Franklin Humane Society in Kennewick, Washington. Daar heeft een vrijwilliger genaamd Julie de afgelopen twee jaar onvermoeibaar gewerkt om Kylie te helpen haar perfecte match te vinden.

Julie doet al sinds haar 13e vrijwilligerswerk in dierenasielen. Ze wilde aanvankelijk dierenarts worden, maar worstelde met wetenschap en wiskunde, dus zette ze haar passie voor dieren om in vrijwilligerswerk. Julie heeft een hechte band met Kylie opgebouwd, zit vaak bij haar in haar kennel en geeft haar speelgoed en lekkernijen.

Naar YouTube

Een van de uitdagingen waarmee Kylie wordt geconfronteerd bij het vinden van een thuis voor altijd, is haar gebrek aan compatibiliteit met andere dieren. Er wordt aangenomen dat haar tijd in het asiel ertoe heeft geleid dat ze zich ongemakkelijk voelt in de buurt van andere huisdieren, waardoor het voor haar moeilijk is om een huis te vinden met bestaande huisdieren. Dit vormt een aanzienlijk obstakel, aangezien de meeste dierenliefhebbers al een hond of kat in hun huishouden hebben.

Kylie voelt zich echter buitengewoon op haar gemak bij het ontmoeten van nieuwe mensen en geniet van menselijke interactie. Julie is getuige geweest van haar opwinding bij het ontmoeten van nieuwe individuen, waaruit blijkt dat ze zou gedijen in een huis met een liefdevol gezin. Helaas heeft het gebied waar Kylie zich momenteel bevindt een aanzienlijk overbevolkingsprobleem voor dakloze huisdieren, waardoor het voor haar moeilijk is om op te vallen tussen de vele dieren die een thuis nodig hebben.

Naar YouTube

Ondanks deze uitdagingen en de lange tijd dat ze in het opvangsysteem zit, blijft Julie hopen dat Kylie de perfecte match zal vinden. Ze is dankbaar dat Kylie bij de Benton-Franklin Humane Society is, omdat andere opvangcentra in de omgeving haar misschien al hebben geëuthanaseerd vanwege haar langdurige verblijf. Julie is van mening dat Kylie een ongelooflijk thuis verdient en is vastbesloten haar te helpen het te vinden.

Ondertussen blijft Julie Kylie overladen met liefde, aandacht en speelgoed, waardoor haar tijd in het asiel zo comfortabel mogelijk wordt. Ze hoopt Kylie zelfs een DNA-kit voor honden te geven om haar exacte ras te bepalen, wat kan helpen bij het vinden van een thuis voor haar. Voorlopig blijft Julie optimistisch en toegewijd om Kylie te helpen de liefhebbende familie te vinden die ze zo verdient.

Gelieve te ‘DELEN’ om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!