Advantage® II is hier om te helpen met “Kleine handelingen, grote hulp”.

Het kittenseizoen staat voor de deur en wij willen ervoor zorgen dat u de middelen hebt om het te doorstaan. Ter ere van de Adopt-a-Shelter-Cat Month, bieden onze vrienden van Advantage® II u het volgende aan $100,000 in Advantage® II product voor vlooienbestrijding voor katten aan 30 asielen en opvangcentra gedurende de maand juni. Dat zijn 30 kansen om meer dan $3.300 aan producten te winnen!

We hopen dat deze subsidies de stress van uw organisatie tijdens het katten- en kittenseizoen wat zullen verlichten. Dank aan onze medelevende vrienden bij Advantage® II voor hun aandeel in het mogelijk maken van deze subsidies!

1. Shelter of rescue naam:

2. Verzendadres voor een doordeweekse dag UPS levering:

3. Social Media Profielen (Optioneel)

4. Uw contactgegevens

Uw voor- en achternaam:

Uw titel of affiliatie met het asiel/redding:

Telefoonnummer waar we je kunnen bereiken als je wordt geselecteerd voor een subsidie:

Beste e-mail voor ons om u te bereiken als u wordt geselecteerd voor een subsidie:

5. 2021 totale katachtige inname:

6. 2021 totaal aantal katachtige adopties:

7. Voeg ten minste twee foto’s bij van de huisdieren die er baat bij hebben, en/of foto’s en verhalen van huisdieren die in het verleden bij uw organisatie een behandeling met Advantage® II hebben ondergaan. We houden van foto’s van voor en na, en van hoge kwaliteit (meer dan 150kb en vermijd a.u.b. fotocollages)!

8. Beschrijf hoe het ontvangen en gebruiken van Advantage® II ten goede komt of is gekomen aan huisdieren in de zorg van uw organisatie:

9. Facultatief maar aangemoedigd: Waarom is het werk dat uw opvanghuis doet lonend?

10. Optioneel maar aangemoedigd: Link naar een video online die huisdieren bij uw organisatie laat zien, waarbij u zo mogelijk uw voor en na transformaties belicht.

Lees de regels zorgvuldig:

2022 REGELS

E-mail geen bijgevoegde bestanden zoals Word, PDF, PowerPoint bestanden – deze worden niet geopend.

● Voeg geen foto’s bij, zoals JPG, GIF of PNG foto’s.

● Slechts één aanmeldingsmail per actieve Adopt-a-Pet.com opvang/reddingsorganisatie zal worden geaccepteerd in 2022. Voordeel® in de onderwerpregel.

De aanvraagdeadline voor dit subsidieprogramma is 30 juni 2022.

Dit subsidieprogramma staat alleen open voor Amerikaanse asielen en opvangcentra.

● U ontvangt een automatisch antwoord per e-mail dat bevestigt dat wij uw aanvraag hebben ontvangen.

Neem geen contact met ons op om te vragen naar de status van uw sollicitatie.

● Alleen ontvangers van subsidies worden gecontacteerd. Wij zullen u bereiken als u een ontvanger bent!

Subsidieontvangers worden geselecteerd uit gekwalificeerde finalisten naar eigen goeddunken van Adopt-a-Pet.com.

Door deze subsidie aan te vragen, gaat u akkoord met de onderstaande licentie voor inzendingen en stemt u ermee in Adopt-a-Pet.com te voorzien van follow-up foto’s en beschrijvingen van hoe de subsidie het huisdier of de huisdieren in uw zorg heeft geholpen.

U moet een goedgekeurde & actieve Adopt-a-Pet.com shelter of rescue account hebben om in aanmerking te komen voor een subsidie. Een goedgekeurd account is een account dat is goedgekeurd na aanmelding – u heeft uw goedkeuringse-mail ontvangen, en huisdieren die u vermeldt op Adopt-a-Pet.com zijn zichtbaar voor het publiek. Een actieve account heeft in de afgelopen 30 dagen: a) ingelogd en uw huisdierenlijst bekeken of een nieuw huisdier toegevoegd, of b) een nieuw huisdier toegevoegd via uploadsoftware. Weet u het niet zeker? U kunt hier inloggen en uw huisdierenlijst bekijken, waardoor uw account als actief wordt gemarkeerd.

Heb je nog geen account? Geen probleem! Je kunt je hier aanmelden voor een Adopt-a-Pet.com shelter of rescue account. U kunt zich aanmelden nadat u uw goedkeuringsmail heeft ontvangen en een huisdier voor adoptie heeft opgegeven.

We hopen dat onze subsidieaanvraagprocedure gemakkelijk en duidelijk is! Als u vragen heeft, aarzel dan niet om ons te vragen op helpdesk@adoptapet.com.

Inzendingslicentie: Elke deelnemer of liefdadigheidsinstelling kan de mogelijkheid hebben om video’s, foto’s, tekst of andere inhoud (“inzendingen”) in te dienen voor de Adopt-a-Pet.com Little Acts Big Help Advantage II Grants (“Programma”). Elke inzending blijft eigendom van de respectievelijke Deelnemer of Liefdadigheidsinstelling die als enige verantwoordelijk en aansprakelijk is voor eventuele claims met betrekking tot deze inzendingen. Echter, elke deelnemer en liefdadigheidsinstelling verleent Adopt-a-Pet.com en de aan haar gelieerde ondernemingen een wereldwijd, niet-exclusief, eeuwigdurend, onherroepelijk, royalty-vrij, onvoorwaardelijk, volledig betaald recht en licentie: (a) het maken, laten maken, gebruiken, kopiëren, reproduceren, wijzigen en creëren van afgeleide werken van alle inzendingen die door Deelnemer of Liefdadigheidsinstelling via het Programma worden verstrekt, (b) het publiekelijk uitvoeren of tonen, importeren, uitzenden, overbrengen, distribueren (direct en indirect via meerdere niveaus), in licentie geven, aanbieden voor verkoop en verkoop, verhuren, leasen of uitlenen van kopieën van de inzendingen (en afgeleide werken daarvan), en (c) het in sublicentie geven aan derden van de bovengenoemde rechten, inclusief het recht op sublicentie aan andere derden. Bovendien stemmen elke deelnemer en het goede doel in met het gebruik van zijn/haar naam, verklaringen, foto’s, video’s, stemopnames en gelijkenissen voor publicitaire doeleinden, alsook voor elk ander doel dat verband houdt met het programma. Elke deelnemer en liefdadigheidsinstelling stemt ermee in dat deze toekenning en toestemming zonder beperkingen of aanvullende compensatie of toestemming van welke aard dan ook is.

Elanco en het logo met de diagonale balk zijn handelsmerken van Elanco of haar filialen.