Abel werd bijna geëuthanaseerd, maar dankzij JOU heeft hij een gelukkig leven

Een deel van elke aankoop die u doet bij iHeartDogs.com wordt gedoneerd aan Grotere Goede Doelen. Ze zijn een ongelooflijke groep liefdadigheidspartners die mensen en huisdieren helpen. Het is vanwege klanten zoals jij die hun missie mogelijk maken.

De oorspronkelijke eigenaren van Abel keken hem aan en wezen hem onmiddellijk af omdat hij blind geboren was. Maar gelukkig was er een redder die hem graag een liefdevolle plek wilde bieden om te wonen.

Bekwaam

Nadat Abel zonder ogen was geboren, was zijn oorspronkelijke eigenaar niet langer geïnteresseerd om hem te houden. De arme lieve puppy werd veroordeeld tot een verblijf in hun achtertuin en na een tijdje brachten ze hem naar de dierenbescherming om te worden geëuthanaseerd.

Maar gelukkig stierf hij die dag niet. In plaats daarvan vond hij zijn weg naar de liefdevolle zorg van Horse and Hound Rescue Foundation.

De toegewijde groep dierenliefhebbers vangt dakloze of verlaten dieren op en biedt die niet beschouwd als “plaatsbaar” een permanente schuilplaats.

Abel is een van de dieren die ze graag verwelkomden in hun opvangprogramma. Hij Misschien is hij zonder ogen geboren, maar hij heeft een hoop persoonlijkheid. Hij is de koning van zijn domein en regeert over de bank, de auto of waar hij ook is. Zijn persoonlijkheid is enorm en hij doet zijn naam eer aan. Hij weet dat hij tot alles ‘in staat’ is.

Abel zal zijn leven leiden bij Horse and Hound in het gezelschap van andere dieren die worden verzorgd door hun toegewijde vrijwilligers.

Kunnen ontspannen

Alleen omdat een hond blind is, betekent niet dat ze veroordeeld zijn tot iets minder dan een fantastisch leven. Ze kunnen vertrouwen op hun andere zintuigen en hebben een uitstekende kwaliteit van leven, vooral als ze liefdevolle verzorgers hebben. Gelukkig voor Abel heeft hij precies dat.

Dankzij het GOODS-programma, het RescueGOODS-programma, kunnen reddingsgroepen met beperkte budgetten pups zoals Abel voedzaam voedsel bieden. Zo’n grote persoonlijkheid immers Doet moeten worden aangedreven door de juiste brandstof.

Abel kreeg ook een Seresto Vlooienband uit het programma; daardoor is hij veel comfortabeler en parasietvrij.

Het is zowel het GOODS-programma als JIJ dat hij te danken heeft aan een volledige buik- en eersteklas vlooienbescherming. Omdat een deel van elke aankoop van iHeartDogs.com naar het GOODS-programma gaat, speelde je een rol bij het verstrekken van voedsel voor Abel en zijn andere harige familieleden in het heiligdomprogramma. Dus dank u wel.

De volgende producten bieden hondenvoer van hoge kwaliteit voor asielen en reddingen, waardoor ze meer van hun kostbare geld kunnen reserveren voor medische kosten, benodigdheden en het verspreiden van het woord over hun adopteerbare pups. Meer informatie.