Hunter gaf zijn verlamde hond op, dus zwoeren ze het tegenovergestelde te doen

Een onverschillige jager gaf een van zijn honden op toen ze verlamd raakte. Terwijl de pup daar lag, versteend omdat ze niet in staat was om te bewegen, keerde de ene persoon die ze vertrouwde haar de rug toe.

Gelukkig kwam ze in de vriendelijke handen terecht van de reddingsgroep Galgos del Sol, gevestigd in Spanje. Ze besloten snel, wat er ook gebeurde, ze zouden de pup weer helpen lopen!

De verlamde hond, genaamd Avellana, klaagde nooit, ondanks haar toestand. Ze kwispelde zelfs met haar staart toen de vrijwilligers bij haar zaten. Ze gebruikten een oefenbal en speciale matten om haar lichaam te stimuleren. Ze moedigden haar aan toen ze haar achterbeen in haar eentje bewoog! De vrijwilligers namen haar mee voor wandelingen in een speciale duwkar voor frisse lucht. Terwijl Avellana een oneerlijke hand kreeg, werd ze nu omringd door liefde en steun.

Avellana zag de andere reddingshonden spelen tijdens haar wandelingen en verlangde ernaar om mee te doen. Hoe meer de redders Avellana toejuichten, hoe gemotiveerder de dappere hond werd. Terwijl haar lichaam voldoende sterker werd om op zichzelf te kunnen staan, sprongen de redders op en neer, vol vreugde. Om de vasthoudende hond te zien en wat er daarna gebeurt, scrol je verder naar beneden. We zijn Galgos del Sol zo dankbaar! Bedankt dat je Avellana nooit hebt opgegeven!

Deel alsjeblieft om dit verhaal door te geven aan een vriend of familielid

Klik hieronder op ‘DELEN’ om het door te geven aan een vriend of familielid!