8 problemen die alleen een Boston Terrier-eigenaar zou begrijpen

Boston Terriers, bekend als de ‘American Gentlemen’ van de hondenwereld, zijn onmiskenbaar charmant met hun smoking-achtige markeringen en lieve persoonlijkheden. Maar het bezitten van een van deze schattige poepjes komt met zijn eigen reeks hilarische ‘problemen’ die alleen een Boston Terrier-eigenaar echt zou begrijpen.

1. De geluidseffecten show

Boston Terriers zijn kenners van geluid en beheersen een reeks snuifjes, snurken, grunts en een indrukwekkende verzameling winderigheid. Rustige momenten? Verleden tijd. Nu heeft je huis een op maat gemaakte Boston Terrier-soundtrack, of je het nu leuk vindt of niet.

2. De Aandachtshoer

Boston Terriers zijn niet alleen honden; Het zijn vierpotige aandachtsmagneten. Of het nu gaat om erop staan om de ster van de show te zijn tijdens je Zoom-vergaderingen of om een buikwrijving te eisen terwijl je tv probeert te kijken, deze kleine diva’s hunkeren altijd naar de schijnwerpers.

3. De scheetmachine

Dit ras is berucht om zijn gasachtige neigingen. Boston Terriers kunnen een kamer sneller leegmaken dan dat je kunt zeggen: “Wie laat de honden uit?” Een vleugje van hun speciale merk ‘parfum’ zal je naar een gasmasker doen grijpen.

4. De Lap Enthusiast

Voor Boston Terriers zijn rondjes niet alleen om te zitten – ze zijn een manier van leven. Ongeacht wat je doet, ze geloven dat de beste plek om te zijn op je schoot is. Werk je op je laptop? Het is een strijd om schootruimte. Genieten van een warme kop koffie? Maak ruimte voor de terriĆ«r.

5. De Weerdiva

Boston Terriers kunnen verrassend kieskeurig zijn over de weersomstandigheden. Te warm? Ze kunnen het niet aan. Te koud? Echt niet. Regen? Vergeet het maar. Als eigenaar van een Boston Terrier kun je net zo goed ‘persoonlijke meteoroloog’ aan je cv toevoegen.

6. De balobsessie

Boston Terriers en Balls zijn een match made in heaven. Ze kunnen urenlang apporteren zonder een greintje enthousiasme te verliezen. Je zult merken dat je droomt van tennisballen en je afvraagt of het normaal is om zo’n gespierde werparm te hebben.

7. De Space Invader

Boston Terriers hebben een uniek begrip van persoonlijke ruimte – ze begrijpen het namelijk helemaal niet. Alleen naar de wc? Geen schijn van kans. Avondeten koken? Ze zijn je souschef. Liggend in bed? Ze zijn je kleine lepel.

8. De Master Manipulator

Met hun expressieve ogen en vertederende gezichtsuitdrukkingen zijn Boston Terriers pro’s in emotionele manipulatie. Je zult snel merken dat ‘nee’ geen deel uitmaakt van je vocabulaire wanneer die puppyogen smeken om een extra traktatie.

Hoewel deze ‘problemen’ misschien ontmoedigend lijken, is de waarheid dat ze het leven met een Boston Terrier oneindig veel leuker maken. Hun liefdevolle persoonlijkheden, unieke eigenaardigheden en eindeloze enthousiasme voor het leven maken het incidentele ongemak meer dan goed. Het grootste probleem? Proberen ze niet rot te verwennen, want laten we eerlijk zijn – die schattige gezichten zijn behoorlijk moeilijk te weerstaan!