5 tekenen dat je meer van je hond houdt dan van je familieleden

We kunnen het er allemaal over eens zijn dat we van onze honden houden als familie, maar geeft u de voorkeur aan het gezelschap van uw hondengezellen over je menselijke familieleden?

Je bent misschien bang om dit hardop toe te geven, maar voor de goede orde, we kunnen ons helemaal inleven! Honden zijn onze beste vrienden, vertrouwelingen en harige familieleden, en hun liefde en loyaliteit is onvoorwaardelijk en eeuwigdurend.

Ze oordelen niet, ze zijn altijd blij om ons te zien, en ze laten ons nooit, maar dan ook nooit in de steek – ook al gedragen ze zich soms een beetje stout. (Op de een of andere manier zijn ze nog steeds vertederend!) Het is echt geen wonder dat we van onze honden houden zoals onze menselijke familieleden, en soms zelfs meer dan zij!

Hieronder staan 5 tekenen dat je meer van je pup houdt dan van de mensen in je leven… en maak je geen zorgen, we zullen het niet vertellen!

1. Je brengt meer tijd door met je hond dan je menselijke familieleden – en je hebt het liever op die manier

Als je een excuus hebt verzonnen om de Bat Mitswa van je neef over te slaan om meer tijd met je hond door te brengen, nemen we het je niet kwalijk. Natuurlijk is het gratis eten leuk, maar alleen al de gedachte aan het zien van de brutale jarige of het (opnieuw) luisteren naar de verhalen van je oudoom zorgt ervoor dat je met je knuffelige pup onder de dekens wilt duiken – en dat is precies wat je uiteindelijk doet.

2. Als je een slechte dag hebt, wil je niemand anders zien dan je hond

Na een lange dag lastiggevallen te worden door klanten of ondermijnd te worden door je baas, wil je soms geen ander mens zien. Hoewel het geweldig is om tijd door te brengen met je familie en vrienden, zorgt niets ervoor dat je hartslag daalt (en je endorfines borrelen) zoals het zien van het lachende gezicht van je hond.

3. Je normaal zuinige manieren gaan het raam uit als het gaat om winkelen voor je huisdier

Dus wat als je twee keer zoveel uitgeeft aan het verjaardagscadeau van je pup als aan dat van je zus?! Heeft je zus ooit naar je problemen geluisterd, zonder enig oordeel? Heeft je zus je ooit de film laten kiezen, of je zelfs de afstandsbediening gegeven? Heeft je zus ooit zo hard met haar staart gewrongen dat het bijna de muur deukte? (Nou, laten we hopen van niet…) Onnodig te zeggen dat uw hond Verdient alle luxe die je hem schenkt.

4. Je slaat routinematig uitnodigingen af waarbij je hond niet jouw plus één kan zijn

Als je hond niet welkom is, ben jij dat ook niet, dat is je motto! Je bent er trots op dat je een viervoeter hebt, en als iemand daar een probleem mee heeft, heb je een probleem met hen. Het slaat gewoon nergens op: hoe komt het dat je wilde nichtjes overal mogen rondrennen en opvoeden, maar je braaf hond thuis moet blijven?

5. Je pronkt trots meer met foto’s van je hond dan van je familie

Als iemand naar je hond vraagt, kun je niet wachten om je telefoon tevoorschijn te halen en door de schattige kiekjes te bladeren die je bij de hand houdt, zoals een trotse grootmoeder die pronkt met haar kleinkinderen. Je zou dit nooit hardop toegeven, maar je hond is sowieso veel schattiger dan alle mensen in je leven. En nog iets: op je filmrol staan alleen foto’s van je pup.