42 Unieke Chihuahua Namen [with PICS!]

Breng je een nieuwe chihuahua groot en ben je op zoek naar een unieke, originele of grappige chihuahua naam? Of je nu een nieuwe chihuahua puppy mee naar huis neemt, of een oudere reddingshond, we hebben een aantal geweldige naam ideeën gedeeld door onze I Love My Chihuahua Facebook community.

We stelden onze gemeenschap de volgende vraag: Heeft uw chihuahua een unieke naam? Deel hem hieronder, samen met een foto! Hieronder hebben we een aantal van de meest unieke naamideeën voor je nieuwe chihuahua verzameld.

42 Originele Chihuahua Puppy Naam Ideeën

Dit is Doo Doll ze is 17.

Auteur: Patricia D.

Gouda! Hij wordt volgende maand 7, erg verwend, en mijn beste maatje! We hebben 3 dieren, en hij is duidelijk mijn favoriet en ik zijn

Auteur: Elizabeth D.

My darling Izzy woo woo

Auteur: Lynda L.

Dit is Sadie! Mijn kleine partner n crime!

Auteur: Sandy M.

Dit is mijn pooch Chloe Desert Rose x

Auteur: Mel J.

Topper de Copper chi…kreeg die naam..omdat hij over de top van broers en zussen klom om te voeden..en op dat moment de Runt van het nest was en zijn naam verdiende toen hij van onder uit het nest klom om door mij gekozen te worden als zijn nieuwe pelsouder..wetende dat hij zich een weg naar de top gevochten heeft..hou van hem….

Auteur: Thomas A.

Paisley en Dougal

Auteur: Donna A.

Jumbo, genoemd naar de olifant, want kijk die oren eens.

Auteur: Adriana Ritchey R.

SIR Clapton….vernoemd naar Eric clapton omdat ik van muziek hou…de Sir kwam omdat ik op een nacht dronken was en hem ridderde met mijn zakmes

Auteur: Eddie P.

Mijn Chihuahua mix is gewoon Meisje. Want dat is wat ze is.

Auteur: Yvette T.

Dit was Whizzy. Want zijn eerste nacht thuis plaste hij op mijn kussen. 8/11/17 Beste hond ooit!

Auteur: Tiffany C.

Juicebox omdat mijn andere twee honden Lunchbox en Thermos heetten toen ik haar kreeg.

Auteur: Misty D.

Dit is Chico of zoals wij hem hotdog noemen n vele andere namen n hij draait zich om wanneer wij hem al die andere namen noemen lol zijn mijn babyjongen hij troost me hou van hem

Auteur: Mary G.

Mijn baby tommyally is 10 jaar oud en de liefde van mijn leven zou voor mijn zoon sterven

Auteur: Emma D.

Maple. Ze deed me denken aan de kleur van Maple siroop toen ik haar voor het eerst kreeg ze is nu 2 1/2 jaar oud.

Auteur: Mike B.

Starr Rae haar middelste naam is vernoemd naar haar menselijke vader haar eerste naam is vernoemd naar een outlaw!

Auteur: Christina B.

Zijn naam was Tequila maar ik ben een herstellende verslaafde dus noemen we hem Teeky

Auteur: Michelle C.

Dit is Duzie! Hij was onze eerste Chihuahua na alleen maar Sheltie’s gehad te hebben. We noemden hem naar twee van onze Sheltie’s die overleden waren …..Dugan en MacKenzie, dus we voegden de eerste en laatste letters samen en noemden hem Duzie…..

Auteur: Robyn G.

Daniel, de redding waar ik bij ben, heeft hem genoemd naar een man die overleden is en die altijd doneerde aan onze redding.

Auteur: Beth R.

Mijn Hercules Liefde van mijn leven en mijn knuffel maatje

Auteur: Lisa R.

Mijn meisjes doen hun favoriete ding, naar meren en parken gaan. Mijn meisjes heten Billy en Becky

Auteur: Teri V.

De mijne heette ‘kurkouma’ omdat ik toen veel gelezen had over hoe goed dit kruid voor ons lichaam is! Nu is hij overleden

Auteur: Marion W.

Mijn kleine Soleil. Ze is echt mijn zonnetje…Soleil betekent zon in het Frans. Ik heb het afgelopen jaar gezondheidsproblemen gehad en zij troost me. Ik heb dit jaar ook mijn broertje verloren en ik heb moeite om alles bij elkaar te houden. Deze kleine dame laat me glimlachen.

Auteur: Jennifer B.

Roestige Spijker…. Hij is de kleur van een roestige spijker

Auteur: Kimberly Britner N.

Dit is Maya Banana. RIP lieve meid. Ik mis je heel erg.

Auteur: Yolande G.

Doodles, haar oorspronkelijke naam was Sara maar ze was zo klein dat we haar Doodle Bug noemden en na verloop van tijd werd het Doodles.

Auteur: Ann A.

Chihuahua’s Habanero (Habby) en Jalapeño (Halle)

Auteur: Bill C.

Mister Big Stuff

Auteur: Sandy D.

Mijn baby naam is Kibbles

Auteur: Heather J.

Mijne werd dozer genoemd omdat toen hij een puppy was hij over alle andere puppy’s in het nest heen bulderde om mijn aandacht te krijgen en om overal de eerste voor te zijn

Auteur: Angela L B.

Talitha – Hebreeuws voor klein meisje.Marcus 5:41 41 Hij nam haar bij de hand en zei tegen haar: “Talitha koum!” (wat betekent: “Klein meisje, ik zeg je, sta op!”).

Auteur: Vivie B.

Edward Anthony Mason Cullen, aka Eddie when’s his good Edward when his bad

Auteur: Susie P.

Dit is T-Bone. Naam gekozen door mijn zoon die geobsedeerd was door de tekenfilm Clifford the Big Red Dog en hem naar Clifford’s hondenvriendje vernoemde, lol.

Auteur: Jennifer Blanco B.

Chico! We hebben hem gered toen hij twee was.

Auteur: Peggy O.

Dit is mijn beste vriend in de wereld, zijn naam is Papi.

Auteur: Richard A.

Maddie Girl!! Zij is onbetaalbaar en stijlvol zoals Madden meisjesschoenen

Auteur: Ana Ochoa G.

Chai, omdat ze de kleur heeft van een kop chai (thee)

Auteur: Doug W.

Miss Orchid

Auteur: Pamela Turley G.

Mijn kleine Chico

Auteur: Ethel V W.

Kasteel uit de serie OutLander.

Auteur: Caroline K.

Zoe Washburn en Malcolm Reynolds. Ze zijn vernoemd naar sommige van de cast van Firefly.

Auteur: Jennifer B.

Haar naam is Misty Lou, maar haar bijnaam is Poot.

Auteur: Chris S.