29 unieke Husky namen [with PICS!]

Breng je een nieuwe husky groot en ben je op zoek naar een unieke, originele of grappige huskynaam? Of je nu een nieuwe husky puppy of een oudere reddingshond mee naar huis neemt, we hebben een aantal geweldige naamideeën gedeeld door onze I Love My Husky Facebook gemeenschap.

We stelden onze gemeenschap de volgende vraag: Heeft jouw husky een unieke naam? Deel hem hieronder samen met een foto! Hieronder hebben we een aantal van de meest unieke naamideeën voor je nieuwe husky verzameld.

29 Originele Husky Puppy Naam Ideeën

Mijn jongen Timba hij zou nooit Timba zeggen want mijn kleindochter noemde hem Timmy en daar gaf hij de voorkeur aan, hij was de meest liefdevolle hond en hij leunde tegen mensen aan die hij ontmoette omdat hij zo om een knuffel vroeg en die kreeg hij altijd.

Auteur: Jean P.

Dit is mijn redding, we hebben haar Kerianseray genoemd naar een personage uit een boek dat we leuk vonden. Het asiel waar we haar vandaan haalden had haar geen naam gegeven.

Auteur: Linda E.

Qannik (uitgesproken als Kennick). Zijn naam betekent sneeuwvlok in het Inuit! Q, in het kort, is een hele lieve jongen, hoewel erg bazig en koppig!!!

Auteur: Diane Jannitto T.

Mijn kleinkind Codee. Ons mooie meisje.

Auteur: Lisa S.

Freya. Altijd al een hond willen hebben met de naam Freya van de Noorse Godin. Het paste echt bij mijn Husky meisje.

Auteur: Linda Snyder G.

Onze Suitcase, gered uit een asiel een jaar geleden. Er was geen geschiedenis van zijn verleden, maar toen we met hem naar onze auto liepen zei ik hem dat hij zijn koffer kon uitpakken omdat hij nu voor altijd een thuis had. Nou, de naam, Suitcase bleef hangen. (Terzijde: een van de favoriete tv-programma’s van mijn man heet Jesse Stone & er komt een personage in voor dat Suitcase heet, dus we waren het helemaal eens over de naam.

Auteur: Dorothy Redfield I.

Mijn meisje Fig werd genoemd in haar redding, voordat ik haar adopteerde. Haar profiel zei dat ze Fig heette, omdat ze zo zoet was als een vijg, en dat is zeker waar, dus heb ik haar zeer unieke naam gehouden! Ik hou er evenveel van als van haar!

Auteur: Sandra K. B.

Luna Ripley, Luna omdat ik van de maan hou, Ripley vanwege Helen Ripley in Aliens is my Idol…

Auteur: Patsy Ann K.

Mijn man wilde altijd al een husky en wilde hem altijd al stormshadow van G.I. JOE noemen dus we noemen onze rode husky storm en onze zwart witte husky shadow.

Auteur: Carina T.

Vexorg – Vernietiger van Katten en Verslindster van Kippen. De kleine noemt zichzelf, Zornorph – Degene die ’s nachts naar de tuin van de buren komt.

Auteur: Jason H.

Whisper. Ze had die naam toen ik haar kreeg. En iedereen weet dat husky’s niet fluisteren!

Auteur: Joani C.

Mijn meisje, Star. Ze overleed bijna vijf jaar geleden toen ze 12 was. Ik noemde haar Star omdat dat het eerste was wat in me opkwam en het is mijn favoriete vorm.

Auteur: Yvonne N.

Keona & Lola heel veel liefde & genegenheid

Auteur: Jeannie M.

Rowdy…omdat hij bij zijn geboorte gromde en blafte naar zijn moeder die hem aan het schoonmaken was…ik wist vanaf dat moment dat hij een geweldige handenbinder zou worden.

Auteur: Jenipher H.

Neko betekent kat in het Japans (cuz had al 2 kitties)

Auteur: Susan Schneider H.

Poe. Alle honden die hem kwamen redden waren vernoemd naar Star Wars figuren. Hij leerde zijn naam snel, en het is uniek dus hield ik hem.

Auteur: George L.

Atiya (Inuit betekent “speciaal geschenk”). Ze kwam bij me vijf maanden nadat mijn eerste husky Duke was overleden.

Auteur: Linda P.

Dit is Tikaani wat Wolf betekent in het Eskimo. Zijn moeder is een pure husky, en zijn vader is een wolf mix. In het kort noemen we hem Ticky, of Tic Tac lol.

Auteur: Anna H.

Haylee en Harley Davison

Auteur: Karen S.

Xena als in Xena Warrior

Auteur: Tracey H.

Jax en Kami

Auteur: Meredith M.

Teemu. Vernoemd naar een Finse hockey speler. Teemu Selanne. Zag hem en Tuukka Rask kletsen bij een allStars wedstrijd en dacht dat is een geweldige naam voor husky’s, Teemu en Tuukka.

Auteur: Jacqui R.

Houdt van: 1

Starr (boven) en Dude (onder)

Auteur: Steven S.

Barsha en Blaze

Auteur: Monika K.

Sarsquin vertelde me dat hij zo genoemd wilde worden op de dag dat hij geboren werd.

Auteur: Richeal A.

Dit is Caspian. Haar naam is een acroniem van de voorletters van mijn kleinkinderen.

Auteur: Wayne W.

Tuukka. Finse naam voor een jongen, maar we konden geen meisjesnaam vinden, dus hielden we hem voor ons meisje omdat in Noord-Amerika de meeste meisjesnamen eindigen op een A, en bijna niemand weet dat het een jongensnaam is of naar wie we haar genoemd hebben. (Tuukka Rask) Hockey keeper.

Auteur: Jacqui R.

Pawtrick Kane. Mijn zoon en schoondochter hebben hem vernoemd en wonen de blackhawks.

Auteur: Terry T.

Avalanche omdat ze een natuurkracht is

Auteur: Megan N.