25 voedingsaanbevelingen voor Fransozen met een gevoelige maag

Er zijn weinig dingen erger dan omgaan met diarree bij je Frenchie! We stelden onze 800.000 leden van de Frenchie gemeenschap op facebook de volgende vraag: “Wat is het beste voer voor een Frenchie met een gevoelige maag?”

We hebben de beste antwoorden hieronder samengevat. Denk er altijd aan om uw dierenarts te raadplegen voordat u veranderingen aanbrengt die de gezondheid van uw Frenchie beïnvloeden. iHeartDogs wordt ondersteund door lezers, dus sommige van de onderstaande links kunnen betaalde affiliate links zijn zonder extra kosten voor u.

25 Beste voedingsmiddelen voor een Frenchie met een gevoelig buikje

Hills science diet voor gevoelige magen.

Auteur: Cindy G.

Houdt van: 19

Purina pro plan gevoelige huid en maag zalm en rijst, werkt voor onze baby.

Auteur: Jennifer A.

Houdt van: 2

Hills Science Diet. Gevoelige maag en huid.

Auteur: Mary Kreps W.

Houdt van: 3

Gekookte kip en rijst. 3 jaar geleden kregen we te horen dat we hem moesten laten inslapen. Het kan “kanker” zijn. Ik heb zijn dieet veranderd en hij is prima. Zoveel voor nood dierenarts adviezen !!!!

Auteur: Nancy T.

Houdt van: 4

Ik voer mijn Frenchie hierop absoluut briljant x

Auteur: Jane E.

Houdt van: 2

Ik geef mijn beide bulletjes dit zonder enige problemen. Ze zijn allebei gezond en hebben een mooie vacht. Mijn meisje had super jeuk en mijn jongen had losse ontlasting voor dit voer.

Auteur: Andrea S.

Houdt van: 1

Gekookte kip en rijst…Gekookt gehakt en rijst…Ik doe er ook erwten en wortels bij.

Auteur: Rose M.

Houdt van: 1

We hebben een Frenchie, Boston terrier en pit Dobie mix… die allemaal verschillende problemen hadden… Huid/maag/allergieën dus ik begon een paar jaar geleden gewoon voor ze te koken en het heeft een enorm verschil gemaakt voor deze problemen en ze hebben weinig tot geen problemen meer met wat dan ook. Ik kook gemalen kalkoen of kip en meng het met bruine rijst, zoete aardappelen, gemengde groenten en voeg verschillende dingen toe zoals kurkuma en andere heilzame ingrediënten. Het is veel werk, vooral voor hun drieën, maar ik raad het ten zeerste aan, vooral als je maar één hond hebt… het maakt het een stuk makkelijker om te doen;)

Auteur: Jyll Cenicola G.

Houdt van: 0

Mijn Fransoos moest konijn met beperkte ingrediënten hondenvoer hebben. Instinct was het merk…enige voer dat hem hielp

Auteur: Linda Cordes K.

Houdt van: 0

Wij krijgen Natural Balance L.I.D. Zoete aardappel en hertenvlees versie.

Auteur: Amy S.

Houdt van: 0

Dit is het beste voor onze twee Frenchie’s. Die erg kieskeurig zijn; ook gevoelige buiken.

Auteur: Chris M.

Houdt van: 0

Harringtons graanvrij, hypoallergeen, droogvoer, mijn bulletje had ook wat huidproblemen, dit was geweldig.

Auteur: Claire P.

Houdt van: 0

Ik gebruik rocco n ze doen een gevoelige het is hoge proteïne natvoer mijn honden houden ervan n ze zijn kieskeurig

Auteur: Tracy D.

Houdt van: 0

Wainwrights graanvrij ( pets at home) … het is het enige voer dat mijn bulletjes goed vinden … heb al veel geprobeerd!

Auteur: Natalie R.

Houdt van: 0

Royal Canin Analergenic. Beste beslissing die we ooit genomen hebben. 8 jaar oude hond gedraagt zich als een puppy. Stopt onmiddellijk met krabben. Geeft alleen over als hij te snel eet

Auteur: Morag S.

Houdt van: 0

Merrick beperkt ingrediënt, graanvrije Zalm formule. Geef ze 2 kleinere maaltijden en als het vraatzuchtige eters zijn, geef ze dan in een puzzel, langzame voerbak. En geef af en toe gekookt vlees of gesneden appels als snack.

Auteur: Sophie R.

Houdt van: 0

Die van ons werden 3 jaar rauw gevoerd en begonnen problemen te krijgen, dus gingen we over op chappie omdat de dierenartsen dat aanraadden en hebben sindsdien nooit meer problemen gehad.

Auteur: Kalarena T.

Houdt van: 0

Boerenhond. Onze Fransoos had darmproblemen …overgestapt op boerenhond en hij poept nu elke keer goed.

Auteur: Brigitte S.

Purina Pro voor gevoelige maag/huidproblemen

Auteur: Susie Kale R.

Houdt van: 1

Kirkland Lamb and Rice heeft wonderen verricht.

Auteur: Matt J.

Houdt van: 0

We hebben uitstekende resultaten gehad met Nutrisource Kalkoen en zoete aardappel Vrijwel geen gas ooit. Vaste ontlasting en minder huidproblemen.

Auteur: Deana C.

Houdt van: 0

We kopen AVA gevoelige huid en maag vis smaak

Auteur: Debbie W.

Raw Patties koop ik bij OC RAW is mijn dieet van keuze a

Auteur: Carlos B.

Houdt van: 1

Dick Van Pattens Natural Balance limited ingredient kip en zoete aardappel recept. Ik koop het bij Petsmart.

Auteur: Gina T.

Houdt van: 0

Ik gebruik dit voor de mijne het werd aanbevolen door haar dierenarts en dermatoloog ze houden ervan ze is 3 en gebruikt het al 2,5 jaar.

Auteur: Shelly H.