25 Beste voedingsmiddelen voor Grote Pyreneeën met allergieën

Omgaan met de voedselallergieën van uw Grote Pyreneeën kan meer dan frustrerend zijn! We stelden onze 800.000 leden van de Gemeenschap van Grote Pyreneeën op facebook de volgende vraag: “Degenen onder u met Grote Pyreneeën die allergieën hebben…. Welk voedsel gebruik je en waarom?” We ontvingen honderden reacties en vatten hier de top 25 reacties samen.

Zoals altijd, moet u uw dierenarts raadplegen voordat u gezondheidswijzigingen aanbrengt in het dieet van uw Grote Pyreneeën. iHeartDogs wordt door lezers ondersteund, dus sommige van de onderstaande links kunnen affiliate links zijn waar we een kleine commissie ontvangen zonder extra kosten voor u.

25 Beste hondenvoer voor Grote Pyreneeën met allergieën

Tractor Supply 4health Zalm en aardappel. De mijne waren allergisch voor kip en zelfs mengsels die zeiden lamsvlees en rijst, rundvlees en wat dan ook, hadden kip in zich. De mijne zijn sindsdien geweldig geweest.

Auteur: Laura O.

Houdt: 5

Een veterinair geformuleerd dieet! Zoals Hills Z/D, Derm Defense of Derm Complete. Royal Canin gehydrolyseerd eiwit of geselecteerd eiwit. Uw dierenarts kan helpen bij het uitzoeken van een goed dieet om uit te proberen.

Auteur: Mathilde G.

Houdt: 8

Typisch wanneer huisdieren allergisch zijn voor het voedsel 93% van de tijd is het het eiwit. Dus ik zou aanraden om over te schakelen naar een minder gebruikelijke eiwitbron zoals lam, hert, zalm. Als je geen geluk hebt, kan je dierenarts je altijd een recept geven voor een gehydrolyseerd eiwitdieet.

Auteur: Drie-eenheid Jade H.

Houdt: 2

Diamond Natuurlijke huid en vacht. Dat is wat ik voer. Mijn honden zijn er dol op. Kan een beetje prijzig zijn, maar de moeite waard.

Auteur: Gwen R.

Houdt: 0

Smaak van de wilde Pacifische stroom!!! Mijn jongen is gevoelig voor ALLES! Zijn buik is verschrikkelijk. Ik ben 7 jaar geleden overgestapt op dit eten!

Auteur: Cydney S.

Houdt: 0

Heeft u geprobeerd Farmina N&D hondenvoer? Ik gebruik het vooral omdat er in Italië strenge regels zijn over wat er in hondenvoer wordt gedaan. Een ander punt is dat ze veel minder tocoferolen hebben dan Amerikaans hondenvoer. Tocoferolen zijn gekoppeld aan kanker en het is een conserveermiddel. Nu kan de hond zelf allergisch zijn voor granen en ik heb nog nooit gehoord van een hond die allergisch is voor vlees in het algemeen. Je kunt het voorouderlijke graan of het graanvrije hondenvoer van farmina proberen.

Auteur: Jordanië Q.

Houdt: 0

De onze is allergisch voor alles en we hebben hem op de gevoelige maag/spijsverteringslam gemaakt door autoriteit

Auteur: Marjolein E.

Houdt: 0

Ik zou ofwel thuis gekookt of rauw doen, zodat je ingrediënten kunt controleren om te controleren hoe het met hem gaat, of een zeer beperkt ingrediënt brokjes. Succes!

Auteur: Jennifer H.

Houdt: 1

Ik voer mijn Diamond Naturals lamsvlees van grote rassen en rijst. Hij houdt ervan en gedijt er goed bij.

Auteur: Jan C.

We doen Fromm’s Family voor onze pyrs zeer delicate maag

Auteur: Shelly Ford D.

Houdt: 0

Lamsvlees lg ras beste brokjes die je je kunt veroorloven. Denk aan Fromm of Nutrena

Auteur: Robuuste R.

Houdt: 0

Mijn jongen Pyr is zeer allergisch voor elk gevogelte (dit omvat ook alles met eieren!!). Hij doet het erg goed op Pure Vita zalm en erwt en de beef ook een) Ik voeg gestoomde groenten, kwark, gehakt en witte rijst toe als toppers (niet tegelijkertijd) Ik maak hem ook vegetarische soep met nul natrium,. Hij eet beter dan mijn man….

Auteur: Donna P.

Houdt: 0

Costco Kirkland zalm en zoete aardappelen is geweldig

Auteur: Sheryl Cline H.

Ik gebruik Blue Buffalo grote ras formule

Auteur: Kelly Kosar H.

Houdt: 0

nutro limited ingrediënten is wat mijn grote Pyreneeën aten

Auteur: Marjolein D.

Houdt: 0

Steve’s Real Food heeft bevroren, rauwe varkensnuggets waar onze Pyr op zit. Het is een redder in nood voor hem geweest.

Auteur: Gena DeLuigi D.

De onze is allergisch voor kip. We zijn overgestapt op Iams Lamb

Auteur: Jennifer Grace Anderson R.

Houdt: 0

We gebruikten Browned Ground kalkoen, Zoete aardappel, Griekse yoghurt, uiteindelijk toegevoegd Verse spinach en appels

Auteur: Carrie J L.

Houdt: 0

We krijgen een recept voor het gehydrolyseerde eiwit van de Purina. Geen enkel probleem!

Auteur: Chloë K.

Houdt: 1

Natural Balance, formule met beperkt ingrediënt.

Auteur: Dave P.

Houdt: 0

Go brand in Canada is geweldig … graanvrij, beperkte ingrediënten is het type dat ik gebruik Ook Orijen graanvrij is goed

Auteur: Maggie M.

Houdt: 0

Probiotica en rundercolostrum. Een flinke eetlepel twee keer per dag gemengd met water en toegevoegd aan zijn voedsel zal helpen bij allergieën

Auteur: Silvia S.

Purina Pro Plan Gevoelige Huid en Maag Zalm

Auteur: Denise Barron P.

Houdt: 3

Hills science dieet RECEPT Derm Complete

Auteur: Moeras M.

Houdt: 1

Zoals altijd, moet u uw dierenarts raadplegen voordat u gezondheidswijzigingen aanbrengt in het voedsel van uw Grote Pyreneeën. iHeartDogs wordt door lezers ondersteund, dus sommige van de bovenstaande links kunnen gelieerde links zijn waarbij we een kleine commissie ontvangen zonder extra kosten voor u.