25 Aanbevelingen voor voeding voor Bulldogs met een gevoelige maag

Er zijn weinig dingen erger dan omgaan met diarree bij je Bulldog! We stelden onze 800.000 leden van de Bulldog gemeenschap op facebook de volgende vraag: “Wat is het beste voer voor een Bulldog met een gevoelige maag?”

We hebben de beste antwoorden hieronder samengevat. Denk er altijd aan uw dierenarts te raadplegen voordat u veranderingen aanbrengt die de gezondheid van uw Bulldog beïnvloeden. iHeartDogs wordt ondersteund door lezers, dus sommige van de onderstaande links kunnen betaalde affiliate links zijn zonder extra kosten voor u.

25 Beste voedingsmiddelen voor een Bulldog met een gevoelig buikje

Dat Rachael rays hondenvoer is goed voor een zieke maag, maar het is duur.

Auteur: Julie R.

Houdt van: 1

Wij gebruiken Purina Pro Plan gevoelige huid en maag kalkoen en havermout smaak. Het lijkt goed te werken voor mijn jongen en het is niet te duur naar mijn mening.

Auteur: Jennifer Simon G.

Houdt van: 0

BIL JACK is de beste het zwelt niet op het lost op en je kan van een ander voer wisselen en heeft geen invloed op de verandering. Probeer eerst een klein zakje. Een echte aanrader. Mijn Remy was er gek op. Hopelijk eet ze het nog steeds in Doggie Heaven. Ze heeft me 6 maanden geleden verlaten en ik mis haar zo erg.

Auteur: Patricia I.

Houdt van: 0

Mijn bulldog heeft ernstige maaggevoeligheid en huidallergieën en dit voer is het enige dat hij verdraagt en hij vindt het lekker dus win-win!

Auteur: Shannon S.

Houdt van: 0

Zelf maken. Ik gebruik been kwartjes zoete aardappelen wortelen en rijst voeg 1 blikje zalm of makreel toe. Goed voor de maag minder scheten en geen dunne ontlasting. Ook goed voor huidproblemen.

Auteur: J.d. B.

Houdt van: 0

Ze zijn allemaal zo verschillend maar wij gebruiken al jaren Royal Canin English bulldog.

Auteur: Tracy Rounsavall T.

Zignatuur zalm en forel

Auteur: Jeremy F.

Houdt van: 2

De dierenarts vertelde me om onze Chappie…

Auteur: Diane H.

Houdt van: 0

Honest Kitchen. Het is prijzig, maar redde het leven van mijn jongen. Kan het alleen krijgen van de website, Chewy of Amazon.

Auteur: Phyllis G.

Houdt van: 0

Vers huisdier, vers huisdier, ofwel kip of de meer gemalen met kip

Auteur: Kim M.

Houdt van: 0

Ik heb een jaar lang maagproblemen gehad met mijn bulldog totdat ik hem Taste of the Wild Sierra Mountain voerde. Hij heeft nooit meer problemen gehad. Hij werd 12 1/2 en ging nooit naar de dierenarts voor iets anders dan injecties. Ik heb nu een 11 jaar oude Engelse bulldog en een bijna 15 jaar oude golden retriever die nooit enige gezondheidsproblemen hebben gehad en ze eten hetzelfde.

Auteur: Alysia Meholick S.

Houdt van: 0

Ik had hetzelfde probleem met mijn hond. Ik heb haar op Dr. Harvey’s Miracle Health gezet. Het is geweldig.

Auteur: Susan C.

Houdt van: 0

Wij gebruiken 4 Health van Tractor Supply. Onze beide bulldogs aten het en geen problemen. Plus, het is goed echt vlees hondenvoer.

Auteur: Chad B.

Houdt van: 0

We gebruiken wellness ocean core. Ik noem het visvoer. Mijn jongen kan geen ander vlees eten dan vis of het is een puinhoop.

Auteur: Tricia S.

Houdt van: 0

Wij doen blue buffalo (lam en bruine rijst) niet dat het voor iedereen geschikt is, maar we hebben gemerkt dat zijn stoelgang regelmatiger is en zijn vacht gezonder.

Auteur: Bretton L.

Smaak van het wild

Auteur: Keith W.

Houdt van: 0

Wij voeren de onze Royal Canin voor bulldogs.

Auteur: Jane M.

Houdt van: 0

Ik moest de mijne op Natural Balance zetten nadat ze een opgeblazen gevoel kreeg.

Auteur: Teresa N.

Houdt van: 0

Mijn bulldog krijgt Nulo adult weight management brokken, dat is kip & zoete aardappel smaak. Zijn koekjes zijn Blue Buffalo. Hij krijgt ook rauwe wortel.

Auteur: Ellen Dennis F.

Houdt van: 0

Probeer het zelf te maken. Dat hebben we voor de onze gedaan en al zijn allergieën zijn verdwenen. Bruine rijst, verse zoete aardappel, broccoli, wortels en spinazie. Voor het eiwit magere witte kipfilet gekookt.

Auteur: Judy R.

Houdt van: 0

De mijne had een ECHT gevoelige maag. Ik maakte altijd bruine rijst, wortels, spinazie en gemalen kalkoen. Ik deed de spinazie en wortels in een keukenmachine om ze wat lichter verteerbaar te maken en kookte ze dan samen met de kalkoen. Werkt erg goed en erg gezond!

Auteur: Michael M.

Houdt van: 0

Natural Balance L.I.D. bison en zoete aardappel is wat we onze bullen geven. Het duurde even om een merk te vinden dat het met beiden eens was.

Auteur: Bill G.

Houdt van: 0

Ava gevoelige huid en maag. Mijn beide bulldogs hebben nu vaste kombewegingen en laten geen scheten meer……. hallelujah

Auteur: Rebecca J.

Houdt van: 0

Lam en rijst. Blue Buffalo maakt een goede.

Auteur: Annette G.

Houdt van: 0

Natural Balance merk, hielp de mijne om 13 jaar oud te worden voordat hij overleed.

Auteur: Mario I.