2023 Super Bowl-commercial zal hondenliefhebbers zeker laten opwellen met tranen

Laten we eerlijk zijn, een van de belangrijkste redenen waarom zovelen van ons naar de Super Bowl kijken, is om de commercials te zien. Natuurlijk zijn we misschien ook geïnteresseerd in het eigenlijke voetbalspel, maar we gaan niet opzettelijk weglopen van deze advertenties met een hoge dollar of deze dempen. Super Bowl-commercials zijn vaak bedoeld om fantastisch grappig of zelfs expliciet belachelijk te zijn.

Maar een bepaalde advertentie die tijdens de “grote wedstrijd” van dit jaar zal worden uitgezonden, kan de harten van veel hondenliefhebbers in een plas doen smelten.

Niets is te vergelijken met de liefdevolle band tussen ons en onze harige familieleden. Ze bieden eindeloze onvoorwaardelijke liefde en steun en weigeren onze kant te verlaten tijdens de vele ups en downs van ons leven. Dit is precies wat de commercial zal laten zien.

De 60 seconden durende Farmer’s Dog-commercial beschrijft het leven van Ava en haar trouwe, harige metgezel “Bear”, terwijl ze samen vele mijlpalen bereiken.

“Ik zal altijd voor je zorgen”, fluistert Ava tegen haar kleine puppy.

Ava wordt getoond terwijl hij Beer vers voedsel geeft in de loop van zijn leven, en ondanks dat ze allebei ouder worden en Ava’s leven evolueert en verandert, blijft het paar nog steeds de beste vrienden.

The Farmer’s Dog is een bedrijf voor vers hondenvoer dat werd opgericht nadat een van de mede-oprichters het voedsel van zijn hond Bella helemaal opnieuw begon te maken, en hij ontdekte dat ze in staat waren om haar langdurige maagproblemen te omzeilen. Dus het versvoedingsbedrijf levert hondenvoer gemaakt met onbewerkte ingrediënten en biedt gemoedsrust over wat huisdierouders hun harige familieleden voeren.

“Deze plek is onze liefdesbrief aan honden. Het belichaamt onze missie als bedrijf. Alles wat we doen is om mensen te helpen hun honden een volledig, gezond leven te geven”, aldus CEO Jonathan Regev.

Hondenliefhebbers kunnen zich volledig vinden in het zo goed mogelijk willen zorgen voor onze harige familieleden. We willen niets liever dan dat onze honden metgezellen zoveel mogelijk jaren aan onze zijde staan. Want hoeveel tijd we ook samen mogen doorbrengen voordat ze onvermijdelijk de regenboogbrug oversteken, het voelt nooit als genoeg.

Het is dus zeer waarschijnlijk dat deze commercial elke hondenliefhebber op zijn minst een beetje emotioneel zal maken.

Als je niet wilt wachten op de Super Bowl om het sentimentele segment te zien, of als je niet graag huilt voor iedereen op je game-day-feest, kun je de commercial hieronder bekijken. Maar u was gewaarschuwd. Deze korte commercial zal je waarschijnlijk laten opwellen met tranen.

Uitgelichte afbeelding: YouTube